Geplaatst: 14 mei 201015 jaren comment_1652036 Hoi, ik heb een vraagje: hoe moet je een savegame voor je ps3 installeren. heb hem al op een usb stick gezet. als ik m'n ps3 opstart ga ik naar hulpprogramma voor opgeslagen data. hier kan ik m'n usb stick kiezen maar dan staat er: er zijn geen opgeslagen data. wat moet ik verder doen??? ik heb al ff in het forum gezocht maar kon het zo gauw niet vinden. hoop dat iemand mij kan helpen. thnx alvast. grtz.
Geplaatst: 14 mei 201015 jaren Auteur comment_1652113 ben er achter gekomen dat je de bestandjes eerst moet uitpakken. ik ben zo'n whizkid haha maar nu ik dat heb gedaan geeft m'n ps aan dat het een beschadigd bestand is. kga nu eerst ff een happie eten maken want het vrouwtje komt zo thuis en zal wel honger hebben. ik probeer het starks nog wel ff een x en laat wel weten hoe of wat bedankt iig voor de hulp. Bewerkt: 14 mei 201015 jaren door josvoogt
Geplaatst: 14 mei 201015 jaren comment_1652118 ben er achter gekomen dat je de bestandjes eerst moet uitpakken. ik ben zo'n whizkid haha maar nu ik dat heb gedaan geeft m'n ps aan dat het een beschadigd bestand is. Dan kun je gewoon een savegame op het forum aanvragen. Dat doe je hier: IV: Missie & Savegame Aanvraag.
Geplaatst: 14 mei 201015 jaren Auteur comment_1652211 Dan kun je gewoon een savegame op het forum aanvragen. Dat doe je hier: IV: Missie & Savegame Aanvraag. Schiet mij maar lek. heb er net 2 gedownload van deze pagina en bij allebei zegt ie dat het een beschadigd bestand is. iemand nog ideeën?
Hoi,
ik heb een vraagje: hoe moet je een savegame voor je ps3 installeren.
heb hem al op een usb stick gezet.
als ik m'n ps3 opstart ga ik naar hulpprogramma voor opgeslagen data.
hier kan ik m'n usb stick kiezen maar dan staat er: er zijn geen opgeslagen data.
wat moet ik verder doen???
ik heb al ff in het forum gezocht maar kon het zo gauw niet vinden.
hoop dat iemand mij kan helpen.
thnx alvast.
grtz.