Jump to content

Bobby Zamora


Jeremy.

Recommended Posts

Ik heb weer eens een nieuwe van 'Bobby Zamora' naja, ik plaats hier direct van oud na nieuw alles neer zo kunnen jullie alles is zien en kijken als ik beter ben geworden! :engel:

1e, April fool

aprilfools.jpg

2e, Lil'wayne

lilwaynev2.jpg

3e, Ronaldinho

ronaldinhom.jpg

4e, Pikachu; V1

pikachuv1.jpg

V2

pikachuv2.jpg

5e, Cesc Fabregas

fabregasu.jpg

6e, Arjen Robben

arjenrobbenklaar.jpg

7e, Willie Overtoom

willieovertoom.jpg

8e, Didier Drogba

didierdrogbau.jpg

En hier is dan eindelijk mijn nieuwste van Bobby Zamora!

9e, Bobby Zamora; V1 (witte Border)

bobbyzamorawitteborderv.jpg

V2, Zwarte border

bobbyzamorazwarteborder.jpg

V3, 1px zwarte border

bobbyzamoraheleborderv3.jpg

Rates, tips etc!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen, die van Bobby Zamora zijn qua afbeelding allemaal prachtig, alleen maakt de border een groot verschil. De witte border vind ik gewoon niet mooi omdat je die niet ziet en niet aan de zijkanten is. De zwarte border die alleen boven en beneden is is al iets mooier omdat ie meer opvalt, maar helaas is hij een beetje dik en ook niet aan de zijkanten. De derde vind ik het mooist omdat dat 1px is en helemaal eromheen is. Wat ook een nadeeltje is is dat de naam er een beetje "lame" instaat. Het is namelijk een wit vlak met daarin de naam geschreven. Het was denk ik mooier geweest al had je de namen erin weggewerkt.

Ik geef hem een 8,5! (Dit is gebaseerd op de derde.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je style niet echt mooier geworden naarmate je meer sigs ging maken. De 1e, 2e en 4e zijn haast perfect gemaakt en geven een heel rustig effect. Maar nu maak je (naar mijn mening) te drukke signatures met een overflow aan effecten..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt maar op de eerste 2 na dan, kreeg ik vaak tips dat ze te donker waren, nou als ik ze lichter maak moet je wel veel meer effecten hebben anders word hij weer te saai. Maar alsnog bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt maar op de eerste 2 na dan, kreeg ik vaak tips dat ze te donker waren, nou als ik ze lichter maak moet je wel veel meer effecten hebben anders word hij weer te saai. Maar alsnog bedankt!

Ik vind niet dat ze te donker zijn hoor, bijvoorbeeld bij Pickachu springt te render er perfect uit en de achtergrond geeft een prachtig, magisch effect. Ik hoop dat ik vaker dingen van je zal tegen komen die een beetje de stijl hebben van de Pickachu signature.

ps. Je zou nog is een tutorial moeten maken van die pickachu :$

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

Op Arjan Robben na vind ik ze allemaal prachtig. Die van Arjan robben is te overbelicht (links onder en naast Robben zelf) en vind ik het mozaïek niet echt mooi.

Voorderest zijn ze prachtig, maar je moet wel oppassen dat ze overbelicht raken, die van Ronaldhino zit wel zo'n beetje op het randje denk ik ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt maar op de eerste 2 na dan, kreeg ik vaak tips dat ze te donker waren, nou als ik ze lichter maak moet je wel veel meer effecten hebben anders word hij weer te saai. Maar alsnog bedankt!

Ik vind niet dat ze te donker zijn hoor, bijvoorbeeld bij Pickachu springt te render er perfect uit en de achtergrond geeft een prachtig, magisch effect. Ik hoop dat ik vaker dingen van je zal tegen komen die een beetje de stijl hebben van de Pickachu signature.

ps. Je zou nog is een tutorial moeten maken van die pickachu :$

Sorry heb het de laatste tijd best druk met school etc. Het is dat ik 2 weken vakantie had toen zijn er weer 2 signatures uitgekomen, maarja die tutorial kun je de eerste tijd nog niet verwachten :$

Bedankt voor de reacties in ieder geval!

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje, weet je dat ik die vlag als laatst heb toe gevoegt. Ik misde nog iets toen kwam ik op het idee om een zwart witte 'vlag' toe te voegen en het werd mooi. Aangezien Heracles altijd zwart-wit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...