Geplaatst: 16 mei 201015 jaren comment_1653951 Na een jaar niks doen met photoshop heb ik door saaiheid iets proberen te maken de uitkomst is dit Wat vinden jullie ervan en ik heb geen tekst bijgedaan want ik ben daar slecht in. Ik heb vandaag een V2 gemaakt niet echt veel verschil alleen de render niet meer ocean riplle gedaan en tekst toegevoegt. En hier V3 met heel grote bedakingen aan Boerbanaan Bewerkt: 17 mei 201015 jaren door thomas1010
Geplaatst: 20 mei 201015 jaren comment_1656820 Volgens mij is dat tegen de regels, maar die zijn er om overtreden te worden www.nextgfx.com is er 1 waar veel goede opstaan. Maar wel in het engels maarja. Je kan toch wel engels :$
Geplaatst: 20 mei 201015 jaren comment_1656913 Volgens mij is dat tegen de regels, maar die zijn er om overtreden te worden www.nextgfx.com is er 1 waar veel goede opstaan. Maar wel in het engels maarja. Je kan toch wel engels :$ Reclame maken is verboden als je het doet om reclame te maken. In dit geval mag het dus wel, omdat je de link geeft om een ander te helpen.
Geplaatst: 22 mei 201015 jaren Auteur comment_1658083 Volgens mij is dat tegen de regels, maar die zijn er om overtreden te worden www.nextgfx.com is er 1 waar veel goede opstaan. Maar wel in het engels maarja. Je kan toch wel engels :$ Bedankt voor de site ik kan engels ezen en schrijven praten is al een andere verhaal
Geplaatst: 23 mei 201015 jaren comment_1658265 EDIT: Ik had de tweede pagina niet gelezen :$ . Ik vind de signature er simpel uit zien, maar wat wil je als je een jaar PS niet hebt gebruikt . 6/10 Bewerkt: 23 mei 201015 jaren door LSDesign
Na een jaar niks doen met photoshop heb ik door saaiheid iets proberen te maken de uitkomst is dit
Wat vinden jullie ervan en ik heb geen tekst bijgedaan want ik ben daar slecht in.
Ik heb vandaag een V2 gemaakt niet echt veel verschil alleen de render niet meer ocean riplle gedaan en tekst toegevoegt.
En hier V3 met heel grote bedakingen aan Boerbanaan
Bewerkt: door thomas1010