Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sa crasht na een paar minuten spelen

Gta crasht na een paar minuten en dan geeft de computer deze fout melding:Foto-O4QU7USH-D.jpg

Weet imand wat je hier aan kunt doen????

Edited by Fransy

Featured Replies

Belangrijke vraag: Wanneer crasht hij? Crasht hij al na de intro voordat je het hoofdmenu in komt of als je ingame bent?

Als hij crasht na de intro voordat je het hoofdmenu in komt, moet je iets met Shockwave Player doen. Volgens mij uitschakelen. Dat had ik.

• Author

Belangrijke vraag: Wanneer crasht hij? Crasht hij al na de intro voordat je het hoofdmenu in komt of als je ingame bent?

Als hij crasht na de intro voordat je het hoofdmenu in komt, moet je iets met Shockwave Player doen. Volgens mij uitschakelen. Dat had ik.

nee hij crasht als ik aan et spele ben soms na 5 minuten en soms na 15 of meer het is gwoon heel verschillend

Staat ShockWave Player aan of uit? Zet hem eens uit als hij aanstaat. Kijk of dat werkt.

Probeer anders GTA opnieuw te installeren.

Zoek je error op op Google.

• Author

waar kun je shockwave uitzetten dan?

Kijk eens bij Ctrl - Alt - Delete - Processen. Kijk of je daar iets vindt.

• Author

Kijk eens bij Ctrl - Alt - Delete - Processen. Kijk of je daar iets vindt.

nee daar kan ik niks vinden

Many people had found that win98 compatibility fixed their crash in windows xp. Right click on your exe file and select win98 compatibility mode to run your game. This might fix your game

Bron: http://www.gamecrashes.com/GTA_San_Andreas-fix10.htm

Werkt dit? Net tegen gekomen toevallig :puh:

Edited by VWO-er
Bron

• Author
Many people had found that win98 compatibility fixed their crash in windows xp. Right click on your exe file and select win98 compatibility mode to run your game. This might fix your game

Werkt dit? Net tegen gekomen toevallig :puh:

staatie al op

Zou het niet kunnen komen door het modden?

Edited by Fransy

Dude... Ik zeg net al, probeer heb opnieuw te installeren. Dat betekend zonder mods. Je zei dat dat niet werkte, dus ik kom met andere oplossingen. Ga je nu ineens zeggen dat het aan het modden kan liggen.

Probeer hem eens opnieuw te installeren voor de 2de keer en doe het dit keer wel!

• Author

Dude... Ik zeg net al, probeer heb opnieuw te installeren. Dat betekend zonder mods. Je zei dat dat niet werkte, dus ik kom met andere oplossingen. Ga je nu ineens zeggen dat het aan het modden kan liggen.

Probeer hem eens opnieuw te installeren voor de 2de keer en doe het dit keer wel!

ik heb niet gezegd dat opnieuw installeren niet werkt

maar ik zal het wel ff proberen

Edited by Fransy

• Author

ik heb niet gezegd dat opnieuw installeren niet werkt

maar ik zal het wel ff proberen

tis al gelukt heb gta3. img vervange en nu doet tie weer normaal