Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Hoi, ik heb mijn stuurtje aangesloten op GTA IV, maar als ik dan in een helicopter wil vliegen, gaat dit niet met mijn stuurtje.. Hoe kan ik in het spel switchen naar een andere controller (joystick)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Hoi, ik heb mijn stuurtje aangesloten op GTA IV, maar als ik dan in een helicopter wil vliegen, gaat dit niet met mijn stuurtje.. Hoe kan ik in het spel switchen naar een andere controller (joystick)? Misschien handig als je nhet platform er bij vermeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Sorry, PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 @ GTA master 1: Als je zijn post goed leest zie je dat hij het heeft over een joystick.. Er is maar één platform met joysticks, namelijk de PC. @ Topicstarter: Heb je het ingame menu goed uitgeplozen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Ja daar staat dat je een XBOX controller kunt aansluiten, ik kan wisselen tussen mijn stuurtje en mijn joystick, maar dan moet ik me spel afsluiten en dit in het .ini bestand veranderen. Is er geen andere oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.