Geplaatst: 18 mei 201015 jaren comment_1655248 wat kan ik allemaal verwijderen uit dit rijtje? (behalve spellen) want ik ben bang dat ik Windows dingen verwijder niemand? (meestal reageren jullie zo snel) >>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is totaal onnodig! Heb gewoon geduld. Berichten samengevoegd.<<<
Geplaatst: 18 mei 201015 jaren comment_1655405 Je weet toch zelf wel welke programma's je gebruik en welke niet? O.o De Adobe zooi zou ik in ieder geval NIET verwijderen, .NET Framework ook niet en de NVidia stuff ook niet. De rest kan wat mij betreft weg.
Geplaatst: 18 mei 201015 jaren Auteur comment_1655443 Je weet toch zelf wel welke programma's je gebruik en welke niet? O.o De Adobe zooi zou ik in ieder geval NIET verwijderen, .NET Framework ook niet en de NVidia stuff ook niet. De rest kan wat mij betreft weg. oke
Geplaatst: 18 mei 201015 jaren comment_1655444 Niet Modern Warfare en GTA verwijderen, hé! @hieronder: Where's the humor?? Bewerkt: 18 mei 201015 jaren door jimmiefitz
Geplaatst: 18 mei 201015 jaren comment_1655464 Niet Modern Warfare en GTA verwijderen, hé! Kan jij niet even ergens anders spammen? @lennart; de java update kan je trouwens beter ook niet verwijderen, denk ik.
Geplaatst: 18 mei 201015 jaren comment_1655485 Niet Modern Warfare en GTA verwijderen, hé! ja en ook vooral niet games for windows live en steam op noemen, die voor de spellen nodig zijn...
wat kan ik allemaal verwijderen uit dit rijtje? (behalve spellen)
want ik ben bang dat ik Windows dingen verwijder
niemand? (meestal reageren jullie zo snel)
>>> Door Thundercover: Bumpen binnen een dag is totaal onnodig! Heb gewoon geduld. Berichten samengevoegd.<<<