Geplaatst: 20 mei 201015 jaren comment_1656475 Beste Forumleden, ALS IK EEN mod installer Loopt Het Spel rossen enorm. IK gebruig SAMI V1.1 NL IMG Tool 2.0 Hopelijk Kan een van jullie mij helpen. JulianL Bewerkt: 20 mei 201015 jaren door JulianL
Geplaatst: 20 mei 201015 jaren comment_1656628 Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is.
Geplaatst: 21 juli 201014 jaren comment_1694335 Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is. dan krijg ik dit altijd te zien beejte vervelend en ik wil mddoen heb v2.0
Geplaatst: 30 juli 201014 jaren comment_1698538 Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is. dan krijg ik dit altijd te zien beejte vervelend en ik wil mddoen heb v2.0 Wat staat er in je "Read Me" file. Boven aan staat wat voor versie het is. Meestal staat dat hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas
Geplaatst: 31 juli 201014 jaren comment_1698934 Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is. dan krijg ik dit altijd te zien beejte vervelend en ik wil mddoen heb v2.0 Wat staat er in je "Read Me" file. Boven aan staat wat voor versie het is. Meestal staat dat hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas er zay helemaal geen uitleg bij en heb het geinstleert op D[d] maar niks wertk C is bestuuring systeem daar hooren geen spellen thuis normaal
Geplaatst: 31 juli 201014 jaren comment_1698941 er zay helemaal geen uitleg bij en heb het geinstleert op D[d] maar niks wertk C is bestuuring systeem daar hooren geen spellen thuis normaal Daar horen ze wel. Er is een map genaamd program files. Daar moet het in.
Geplaatst: 31 juli 201014 jaren comment_1699244 er zay helemaal geen uitleg bij en heb het geinstleert op D[d] maar niks wertk C is bestuuring systeem daar hooren geen spellen thuis normaal Daar horen ze wel. Er is een map genaamd program files. Daar moet het in. weet ik ook... maar tijdens patchen zegt ie dat ie niet kan zelvde toen ie op ''C'' stont maar nu staat ie op ''D''
Beste Forumleden,
ALS IK EEN mod installer Loopt Het Spel rossen enorm.
IK gebruig SAMI V1.1 NL IMG Tool 2.0
Hopelijk Kan een van jullie mij helpen.
JulianL
Bewerkt: door JulianL