Jump to content
Geplaatst:
comment_1656856

Revolution-Designer presenteert

psbanner1.jpg

Verouderde post! Scroll naar onderen voor meer info!

Beschrijving:

Deze mod laat je gebruik maken van speciale diensten van je vrienden. Dit kun je doen door je telefoon te gebruiken. Tot nu toe is alleen Emmet nog maar beschikbaar. Hij kan je, tot nu toe, 2 wapens verkopen voor een goedkope prijs. Wanneer je hem opbelt maak je een afspraak met hem op de parkeerplaats van Unity Station, als je daar aankomt kun je wapens van hem kopen vanuit zijn auto's kofferbak. (Idee uit GTA IV) Er zijn nog wel wat schoonheidsfoutjes zoals een tekst die niet klopt of wapens die niet goed zijn geplaatst. Dit zal allemaal opgelost zijn wanneer ik de mod zal releasen.

Media:

screen8tk.jpg

screen3so.jpg

screen2qp.jpg

screen10o.jpg

screen7m.jpg

screen9q.jpg

Downloads:

Beta Versie:

>GTAGarage<

>Megaupload<

>Mediafire<

Deze post is drastisch verouderd en meer recentere informatie is te vinden op GTAForums en/of GTAGarage, volg de volgende links naar het topic op GTAForums en de mod pagina op GTAGarage:

GTAForums: >Link<

GTAGarage: >Link<

Bewerkt: door Revolution-Designer

  • Reacties 88
  • Bezichtigingen 7.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1657570

Het is ook zo op te lossen.

:Checken
wait 0
if and
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere $Unity_X $Unity_Y $Unity_Z radius 60.0 60.0 60.0 
80FE:   not actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere $Unity_X $Unity_Y $Unity_Z radius 40.0 40.0 40.0
jf @Checken
$Auto = Car.Create(#RUMPO, $Unity_X, $Unity_Y, $Unity_Z)

Dan checked hij of je in een bepaald bereik bent (60.0) zodat de auto niet door de grond zakt, maar tegelijk ook dat je uit het bereik bent om de auto te zien spawnen (40.0). Dat je dus in het kringetje van 20.0 coordinaten breed eromheen staat.

Geplaatst:
comment_1657730

Ja of je maakt random locaties, als diegene bij de parkeerplaats staat, dan gaat die auto ergens anders naar toe.

Sta je op die andere plek rijdt hij naar de parkeerplaats toe.

Geplaatst:
comment_1658058

Maar wat nu als een speler belt wanneer hij bijna op de parkeerplaats staat, dan weet hij niet dat hij verder weg moet staan voordat hij spawnt.

Het idee dat hij je nogmaals belt, of je gewoon text in je scherm krijgt met: 'Im at Unity, meet me there' is wel handig lijkt mij. Die tekst verschijnt dan als de speler uit het gebied is om de auto te spawmen, maar binnen het gebied is om te zorgen dat de auto niet door de grond zakt. ;)

Geplaatst:
comment_1658084

Zeker heel mooi gemaakt :klap:

Misschien kun je het nog grootser aanpakken en ook met auto's doen. Bijvoorbeeld dat je opbelt, krijg je een menuutje met een lijst van auto's, kies je er eentje en je gaat naar die plaats terwijl Emmet in die auto is aangekomen zodat je hem kan meenemen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1658302

Zeker heel mooi gemaakt :klap:

Misschien kun je het nog grootser aanpakken en ook met auto's doen. Bijvoorbeeld dat je opbelt, krijg je een menuutje met een lijst van auto's, kies je er eentje en je gaat naar die plaats terwijl Emmet in die auto is aangekomen zodat je hem kan meenemen.

En waar haal je dan je wapens vandaan? Ik had al zo'n soort idee voor Cesar in San Fierro.

Kleine update voor de service van Sweet, hij stuurt nu een auto met 2 homies erin wanneer de auto bij je aankomt worden de homies automatisch aan je groep toegevoegd:

pict1c.jpg

pict2j.jpg

pict3.jpg

Geplaatst:
comment_1658363

Wat ik je zou aanraden, RD, is om bijvoorbeeld 3 plekken in Los Santos te maken, waar hij heen kan rijden. Controleer dan vervolgens waar de speler staat. Is het buiten alle 3 de radiussen? Dan een random plek uitkiezen. Staat hij binnen de één, dan moet je random kiezen tussen de twee anderen.

Zorg dan wel dat de plaatsen die je uitkiest, ver uit elkaar liggen. Bijvoorbeeld het strand, het station en grove street. Anders heb je kans dat je in alle radiussen staat.

Laat hem vervolgens bellen waar hij naar toe komt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1658434

Wat ik je zou aanraden, RD, is om bijvoorbeeld 3 plekken in Los Santos te maken, waar hij heen kan rijden. Controleer dan vervolgens waar de speler staat. Is het buiten alle 3 de radiussen? Dan een random plek uitkiezen. Staat hij binnen de één, dan moet je random kiezen tussen de twee anderen.

Zorg dan wel dat de plaatsen die je uitkiest, ver uit elkaar liggen. Bijvoorbeeld het strand, het station en grove street. Anders heb je kans dat je in alle radiussen staat.

Laat hem vervolgens bellen waar hij naar toe komt.

Dat is best een goed idee aangezien het nu nogal bugged is. Maar hoe kan ik ooit het script een random locatie laten uitkiezen?

Geplaatst:
comment_1658466
0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3  // Je vraagt een random (willekeurig gekozen) getal op tussen de 1 en de 3.

:next // Nieuwe label
wait 0 // Wachten voor de if
if not 1@ == 1 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 1 is
jf @plaats1 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats1, bijvoorbeeld Unity Station
// Hier heb je twee keer te maken met NIET. Als het cijfer NIET 1 is, mocht dat niet zo zijn dan:.. Dit is een dubbele ontkenning. Komt erop neer dat als het cijfer WEL 1 is dat hij dan naar @Plaats 1 gaat.

if not 1@ == 2 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 2 is
jf @plaats2 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats2, bijvoorbeeld Grove Street
if not 1@ == 3 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 3 is
jf @plaats3 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats3, bijvoorbeeld Market Dome

// De betekenis van JF is jump_if_else, ga naar ..._als_anders.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1658520

0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3  // Je vraagt een random (willekeurig gekozen) getal op tussen de 1 en de 3.

:next // Nieuwe label
wait 0 // Wachten voor de if
if not 1@ == 1 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 1 is
jf @plaats1 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats1, bijvoorbeeld Unity Station
// Hier heb je twee keer te maken met NIET. Als het cijfer NIET 1 is, mocht dat niet zo zijn dan:.. Dit is een dubbele ontkenning. Komt erop neer dat als het cijfer WEL 1 is dat hij dan naar @Plaats 1 gaat.

if not 1@ == 2 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 2 is
jf @plaats2 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats2, bijvoorbeeld Grove Street
if not 1@ == 3 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 3 is
jf @plaats3 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats3, bijvoorbeeld Market Dome

// De betekenis van JF is jump_if_else, ga naar ..._als_anders.

Bedankt BB, ik begrijp het nu en heb het ook toegepast.

Alles werkt nu, maar toch is er nog een bug. Wanneer ik niet op een van de 3 locaties ben spawnt de auto met homies altijd bij de Mullholland Intersection. Dit is de code:

:SWEETCHECK
wait 0
if and
80EC:   not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2494.8962 -1669.6705 radius 10.0 10.0 
80EC:   not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1663.9026 -1053.1453 radius 25.0 25.0 
80EC:   not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 834.3215 -1796.3851 radius 15.0 15.0 
jf @SWEET2
0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3
jump @SWEET00

:SWEET00
wait 0
if not 1@ == 1
jf @SWEET02
if not 1@ == 2
jf @SWEET03
if not 1@ == 3
jf @SWEET04

Er zijn nu 3 plaatsen waar de auto met homies gespawnt kan worden:

  • Grove Street
  • Mullholland Intersection
  • Santa Maria Beach

Ook heb ik een optie toegevoegd om de afspraak met Emmet te annuleren dit kan door simpelweg weer op de * toets te drukken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.