Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1656856

Revolution-Designer presenteert

psbanner1.jpg

Verouderde post! Scroll naar onderen voor meer info!

Beschrijving:

Deze mod laat je gebruik maken van speciale diensten van je vrienden. Dit kun je doen door je telefoon te gebruiken. Tot nu toe is alleen Emmet nog maar beschikbaar. Hij kan je, tot nu toe, 2 wapens verkopen voor een goedkope prijs. Wanneer je hem opbelt maak je een afspraak met hem op de parkeerplaats van Unity Station, als je daar aankomt kun je wapens van hem kopen vanuit zijn auto's kofferbak. (Idee uit GTA IV) Er zijn nog wel wat schoonheidsfoutjes zoals een tekst die niet klopt of wapens die niet goed zijn geplaatst. Dit zal allemaal opgelost zijn wanneer ik de mod zal releasen.

Media:

screen8tk.jpg

screen3so.jpg

screen2qp.jpg

screen10o.jpg

screen7m.jpg

screen9q.jpg

Downloads:

Beta Versie:

>GTAGarage<

>Megaupload<

>Mediafire<

Deze post is drastisch verouderd en meer recentere informatie is te vinden op GTAForums en/of GTAGarage, volg de volgende links naar het topic op GTAForums en de mod pagina op GTAGarage:

GTAForums: >Link<

GTAGarage: >Link<

Bewerkt: door Revolution-Designer

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 7.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1658531

0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3

Misschien heb ik deze code verkeerd begrepen en betekent het een willekeurig getal 'tussen' 1 en 3. Kortom, altijd 2.

Probeer eens dit.

0209: 1@ = random_int_in_ranges 0 4

En dan doe je voor de zekerheid (dat hij altijd ergens spawnt) de optie 0 en 4 er ook nog bij.

:SWEET00
wait 0
if not 1@ == 0
jf @SWEET02
if not 1@ == 1
jf @SWEET02
if not 1@ == 2
jf @SWEET03
if not 1@ == 3
jf @SWEET04
if not 1@ == 4
jf @SWEET04

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1658537

0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3

Misschien heb ik deze code verkeerd begrepen en betekent het een willekeurig getal 'tussen' 1 en 3. Kortom, altijd 2.

Probeer eens dit.

0209: 1@ = random_int_in_ranges 0 4

En dan doe je voor de zekerheid (dat hij altijd ergens spawnt) de optie 0 en 4 er ook nog bij.

:SWEET00
wait 0
if not 1@ == 0
jf @SWEET02
if not 1@ == 1
jf @SWEET02
if not 1@ == 2
jf @SWEET03
if not 1@ == 3
jf @SWEET04
if not 1@ == 4
jf @SWEET04

Bedankt, nu werkt het goed. Ik heb het 2 keer geprobeerd en de 2e keer was het al gelijk een andere locatie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1658862

Vanmiddag heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd en daarbij mijn beide harde schijven geformatteerd. Hierbij heb ik per ongeluk de Phone Service bestanden verwijderd. Het is nu dus dood, 700 regels aan script foetsie. Helaas. :cry:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1659226

Ik heb de bestanden wel terug gekregen met zo'n speciaal programma maar de bestanden waren corrupt (niet goed). Ik probeer het nu nog een keer met een ander programma.

Mod officieel dood.

Geplaatst:
comment_1660213

Als je nou mij had laten meehelpen had ik een kopie gehad en had je nu nog verder kunnen gaan :puh:

Lol :puh:

Kan je niet opnieuw scripten?

Zoiets neemt enorm veel tijd in beslag denk ik.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1660495

Wat?! Waarom zou ik in hemelsnaam DYOM gaan gebruiken als ik zelf prima kan scripten? Gewoon scripten vind ik ook vele malen leuker dan dat.

En laat dit topic alsjeblieft zakken, ik heb geen zin om telkens hier weer nutteloze vragen te gaan beantwoorden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1664788

Bedankt Beagle. :)

Alvast twee screens van mijn progressie:

screen1vf.jpg

screen2sp.jpg

Het eerste plaatje laat een nieuwe toevoeging zien. Wanneer je vlakbij of bij Unity Station bent en Emmet belt, maak je een afspraak met hem in een steegje vlakbij de Police Station van LS. Dit voorkomt dat je Emmet ziet spawnen als je hem belt bij Unity Station. Ik heb ook een nieuwe service bedacht voor Mike Toreno: Wanneer je hem belt heb je 50% kans dat hij je wanted level helemaal weghaalt maar je hebt ook 50% kans dat je een ster extra krijgt. Wat dachten jullie hiervan?

Geplaatst:
comment_1664875

Ik zat laatst ook met zo'n idee in mijn hoofd om zo iets te maken, maar waarschijnlijk ligt het beter bij jou in de hand. Dat van Mike denk ik dat het een goed idee is, maar de kans dat ie hem weg haalt op 33% zetten. Dat van die ster erbij zou ik niet doen. Misschien kan je Cesar gebruiken voor het sturen van een wagen naar keuze? Niet gelijk alle auto's erin zetten, maar misschien een paar low-riders en een paar street racers. Of alle auto's van die wanted list?

Veel succes in ieder geval!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.