Jump to content
Geplaatst:
comment_1656856

Revolution-Designer presenteert

psbanner1.jpg

Verouderde post! Scroll naar onderen voor meer info!

Beschrijving:

Deze mod laat je gebruik maken van speciale diensten van je vrienden. Dit kun je doen door je telefoon te gebruiken. Tot nu toe is alleen Emmet nog maar beschikbaar. Hij kan je, tot nu toe, 2 wapens verkopen voor een goedkope prijs. Wanneer je hem opbelt maak je een afspraak met hem op de parkeerplaats van Unity Station, als je daar aankomt kun je wapens van hem kopen vanuit zijn auto's kofferbak. (Idee uit GTA IV) Er zijn nog wel wat schoonheidsfoutjes zoals een tekst die niet klopt of wapens die niet goed zijn geplaatst. Dit zal allemaal opgelost zijn wanneer ik de mod zal releasen.

Media:

screen8tk.jpg

screen3so.jpg

screen2qp.jpg

screen10o.jpg

screen7m.jpg

screen9q.jpg

Downloads:

Beta Versie:

>GTAGarage<

>Megaupload<

>Mediafire<

Deze post is drastisch verouderd en meer recentere informatie is te vinden op GTAForums en/of GTAGarage, volg de volgende links naar het topic op GTAForums en de mod pagina op GTAGarage:

GTAForums: >Link<

GTAGarage: >Link<

Bewerkt: door Revolution-Designer

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 7.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1664985

Bedankt voor de reacties, op GTAForums waren er ook al veel ideeen voor Cesar die je een auto kan brengen. Waarschijnlijk ga ik dat ook scripten. Het idee van Toreno ga ik zeker uitwerken, misschien is het een goed idee om hem maximaal 3 sterren weg te kunnen laten halen. Dat idee van een extra ster laat ik achterwege.

Geplaatst:
comment_1665061

Ik vond de Pizza-bezorgdienst anders ook wel een leuk idee. :Y Om je health bij te vullen. Misschien een idee dat je Woozi kunt bellen dat 'ie je een heli stuurt die je naar een willekeurige, door de speler gekozen plek brengt. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1665479

Ik vond de Pizza-bezorgdienst anders ook wel een leuk idee. :Y Om je health bij te vullen. Misschien een idee dat je Woozi kunt bellen dat 'ie je een heli stuurt die je naar een willekeurige, door de speler gekozen plek brengt. ;)

Woozie's idee is wel leuk, maar die pizza met health lijkt me niet erg goed. Het gaat er om dat je een vriend belt, niet een de service van een winkel ofzo. Ik wil nu eerst Emmet's service perfectioneren en vervolgens de service van Cesar maken.

Geplaatst:
comment_1667047

Vriend die werkt bij de pizzashop bellen voor een pizza? :awesome:

tekst

OG Loc.

En wat voor service moet hij je dan kunnen bieden?

OG Loc heeft gewerkt bij de Burger Shot, slimmerik. 0_0

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1667561

Ik heb de homie support service bijna af en wil waarschijnlijk morgen versie 1.0 releasen. Je hebt nu de mogelijkheid om Sweet te bellen, hij probeert iets voor je te regelen en belt later terug. Na even wachten belt hij je op en vertelt hij je waar je naartoe moet gaan. Er zijn 3 locaties: Grove Street, Mullholland Intersection en Santa Maria Beach. De locaties worden automatisch gekozen door het script. Wanneer je aankomt op de gegeven locatie stappen de homies uit de Greenwood en voegen zich bij je groep.

Misschien ga ik meer locaties toevoegen, maar dat komt pas in latere versies.

screen5u.jpg

screen6z.jpg

screen7hv.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1668951

En wanneer wordt hij gereleased ? :)

Gister, ik heb hier geen downloadlinks neergezet omdat er (bijna) geen interesse is.

>Megaupload<

>Mediafire<

>GTAGarage< (Nog niet goedgekeurd)

Handleiding is in het engels, ook is het nog een beta versie. Eventuele bugs kunnen in dit topic gemeld worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.