Jump to content
Geplaatst:
comment_1657133

Read Dead Redemption Quiz

Aangezien we het in elk GTA fora hebben leek het mij leuk om het in dit forum ook maar te doen, een quiz over Red Read Redemption.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Alleen een vraag + antwoord, geen discussie binnen dit topic. Opmerkingen over een vraag kunnen via PM.
  • Alleen diegene die een vraag goed beantwoord heeft mag een nieuwe stellen.
  • Als er al geantwoord is dat antwoord niet meer herhalen, een ander antwoord posten mag wel.
  • Als de huidige vragensteller niet binnen 3 dagen heeft gereageerd mag de eerste die daarna een post zette antwoord. Dit zonder discussie in het topic maar liever via PM.

Om het makkelijk te maken:

Als een vraagsteller lang niet reageert kan je proberen buiten het topic contact op te zoeken met deze persoon. Dit kan via een reactie op het profiel of via PM, eventueel in de status-update. Maar ook dat is niet echt geliefd, ga in elk geval niet posten in dit topic. Dat maakt namelijk het spelen een stuk overzichtelijker.

De eerste vraag:

Wanneer kwam de eerste RDR trailer op het internet?

Bewerkt: door Fiegel5

• Reacties 418
  • Bezichtigingen 38.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1700474

Oeh oeh! die weet ik !

Johnson zegt dat als jack iets slechts doet, john hem moet straffen, doet hij het nog een keer, zwaarder straffen

John vind echter dat hij jack moet uitleggen waarom het niet mag

Geplaatst:
comment_1701017

Toen de spoorlijn kwam en om Tumbleweed heen ging verhuisde iedereen naar steden zoals Armadillo met spoorlijnen

Daardoor werd Tumbleweed verlaten en gingen bandieten en outlaws hun schuilplaats maken van Tumbleweed

Geplaatst:
comment_1701446

Bizons kom je ieder keer weer tegen, ook al schiet je ze allemaal neer. Er is natuurlijk wel de achievement Manifest Destiny maar echt uitsterven doen die dieren nooit.

Ik denk dat het eerder de schaap is. Ik heb er ooit eentje dood geschoten en verder nooit weer gezien.

Geplaatst:
comment_1701656

Bizons kom je ieder keer weer tegen, ook al schiet je ze allemaal neer. Er is natuurlijk wel de achievement Manifest Destiny maar echt uitsterven doen die dieren nooit.

Ik denk dat het eerder de schaap is. Ik heb er ooit eentje dood geschoten en verder nooit weer gezien.

Een gastje zei dat ze moesten stoppen ofzoiets met het doden van de Buffalo's omdat ze gingen uitsterven enz. Dus volgens mij heeft dinges gelijk xd

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie

Geplaatst:
comment_1701692

Het gaat inderdaad om de Achievement Manifest Destiny (die ik al heb gehaald :engel: )

Waar je alle Buffalo's moet doden. Je komt ze daarna in SP niet meer tegen.

Volgende voor Dakendak.

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.