Jump to content
Geplaatst:
comment_1657133

Read Dead Redemption Quiz

Aangezien we het in elk GTA fora hebben leek het mij leuk om het in dit forum ook maar te doen, een quiz over Red Read Redemption.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Alleen een vraag + antwoord, geen discussie binnen dit topic. Opmerkingen over een vraag kunnen via PM.
  • Alleen diegene die een vraag goed beantwoord heeft mag een nieuwe stellen.
  • Als er al geantwoord is dat antwoord niet meer herhalen, een ander antwoord posten mag wel.
  • Als de huidige vragensteller niet binnen 3 dagen heeft gereageerd mag de eerste die daarna een post zette antwoord. Dit zonder discussie in het topic maar liever via PM.

Om het makkelijk te maken:

Als een vraagsteller lang niet reageert kan je proberen buiten het topic contact op te zoeken met deze persoon. Dit kan via een reactie op het profiel of via PM, eventueel in de status-update. Maar ook dat is niet echt geliefd, ga in elk geval niet posten in dit topic. Dat maakt namelijk het spelen een stuk overzichtelijker.

De eerste vraag:

Wanneer kwam de eerste RDR trailer op het internet?

Bewerkt: door Fiegel5

• Reacties 418
  • Bezichtigingen 38.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1711336

Wat zegt Bonny tege Jack waardoor Jack antwoord dat hij denk dat het niet waar is, maar dat ze toch bedankt is?

offtopic: wanneer is dat dan? want ik heb de aftiteling al gezien, maar bonnie en jack nog niet met elkaar zien praten...

Geplaatst:
comment_1714349

Komt er nog antwoord of mijn antwoord goed is? Anders stel ik wel een nieuwe vraag

>>> Door Kai-ShockWave: Je mag een nieuwe vraag stellen want dit duurt te lang. <<<

Geplaatst:
comment_1714493

Hey, hij heeft niet eens een pb gestuurd, dus nee, hij mag niet. Het antwoord is trouwens fout.

>>> Door Kai-ShockWave: Er staat duidelijk in de hoofdpost dat de vraagsteller binnen 3 dagen moet reageren anders mag er een nieuwe vraag gesteld worden.<<<

Geplaatst:
comment_1714613

Goed dan, een makkelijke

Welk personage draagt twee revolvers? (maar gebruikt er eigenlijk maar 1)

Leigh Johnson

Goed zo!

John? :$

Schaam je! :7

Hij is voor Dakendak

Geplaatst:
comment_1714619

Wat zegt Bonny tegen John waardoor John antwoord dat hij denk dat het niet waar is, maar dat ze toch bedankt is?

Ik had in m'n vorige vraag verkeerde namen gebruikt :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.