Jump to content
  • Reacties 37
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Red Dead Redemption 66 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij Red Dead Redemption halen?

• Ja, ik haal hem meteen! / Ik heb hem al.
      25
    • Ja, maar ik koop hem later pas.
      14
    • Ik twijfel nog.
      4
    • Nee, de game spreekt me niet zo erg aan.
      2
    • Ik beschik niet over een PS3 of Xbox360.
      13
    • Anders... (reageer in topic)
      8

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1657425

Ik twijfel of de game daadwerkelijk €60,- waard is. Kan iemand die hem al heeft gespeeld even wat meer vertellen over de game? Ik zit echt sterk te twijfelen. :puh:

Geplaatst:
comment_1657432

Ik twijfel of de game daadwerkelijk €60,- waard is. Kan iemand die hem al heeft gespeeld even wat meer vertellen over de game? Ik zit echt sterk te twijfelen. :puh:

Tsja, ik zit er nog niet zo heel ver in, maar ik vind hem prachtig. Veel mogelijkheden zoals Blackjack, poker, en natuurlijk de western games. Daarnaast zijn er duels, kan je onbekende mensen helpen, vele missies spelen. Er zijn zeker genoeg dingen om te doen in het spel. Het is zoals GTA IV, alleen dan een grote map (voor zover ik weet). Het ziet er allemaal prachtig uit, en is het zeker waard. :D

Geplaatst:
comment_1657435

Tsja, ik zit er nog niet zo heel ver in, maar ik vind hem prachtig. Veel mogelijkheden zoals Blackjack, poker, en natuurlijk de western games. Daarnaast zijn er duels, kan je onbekende mensen helpen, vele missies spelen. Er zijn zeker genoeg dingen om te doen in het spel. Het is zoals GTA IV, alleen dan een grote map (voor zover ik weet). Het ziet er allemaal prachtig uit, en is het zeker waard. :D

Dan zal ik hem maar eens bestellen. =D

Bedankt Visser! :tu:

Geplaatst:
comment_1658451

Ik wil wel, maar "ik beschik niet over een PS3 of XBOX360".

Ik vind het eigenlijk wel stom dat ze vaak eerst voor andere consoles uitgeven. Zo is alles al ontdekt, en is het voor de pc-gamers ook minder boeiend om te spelen. Want je weet toch al hoe vanalles gaat gebeuren en zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.