Jump to content

[RDR] Een manier om makkelijk geld te verdienen .

Geplaatst:
comment_1657403

Ik heb een manier gevonden om ''snel'' en makkelijk geld te verdienen in RDR , als je liever geen cheats gebruikt :

1. Roep je paard op : Pijltje naar boven .

2. Rij naar een plek een stuk van de stad / en weg af zodat er geen sheriffs achter je aan komen .

3. Kill je paard en snij het vel eraf .

4. Doe dit een aantal keer .

5. Breng het naar de winkel en voor elk stuk vel krijg je rond de $4 of $5 dollar .

Aangezien je niet veel geld nodig hebt voor een nieuw safehouse , kan je na ong. 10 tot 20 paardevellen een nieuw safehouse kopen . :dans:

GTA4LOVER/RDRLOVER

Bewerkt: door GTA4LOVER

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1658816

:/

hoe kun je nou een tekort aan geld hebben?

hoe verkoop je eigenlijk paarden die je gevangen en getemd heb? en hoe herken je goede/ betere paarden

vraag ik me ook af.

Bewerkt: door FGras

Geplaatst:
comment_1658897

vlak bij het eerste dorp lopen buffalo's rond. Kill er 1 en je hebt al 50 dollar. Als je een goed wapen heb slacht je er gewoon een stuk of 7 en je hebt weer 350 dollar of meer. Alleen als je de kudde heb verjaagt moet je ef je camp pakken save dan op rondje (PS3) drukken. Dan gaat de tijd voorbij zonder te saven. En dan loopt er meestal weer een kudde rond. Doe dit een paar keer en je hebt zo een mooi nieuw paard of wapen. Oja ga niet te ver het bos in. Daar lopen rare beesten. Als dat je paardje aanvalt is die zo dood.

Bewerkt: door rienie

Geplaatst:
comment_1660433

Als je op de map kijkt staat er een buffalo rechts bovenin. Maar dood elke buffalo goed en skin hem want er zijn maar een beperkt aantal en dan zijn ze uitgeroeid.

Geplaatst:
comment_1661015

Als je op de map kijkt staat er een buffalo rechts bovenin. Maar dood elke buffalo goed en skin hem want er zijn maar een beperkt aantal en dan zijn ze uitgeroeid.

Ik denk niet dat je in een game als deze, Zomaar even een hele buffelbeschaving uitroeit/kan roeien

Geplaatst:
comment_1661184

Ik denk niet dat je in een game als deze, Zomaar even een hele buffelbeschaving uitroeit/kan roeien

Er is wel een achievment/trophy, kill the last buffalo.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.