Jump to content

[RDR] Glitches & Bugs

Recommended Posts

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flokkert

8

• vice infernusX

7

• viccard

6

• Dakendak

5

Geplaatst:

Ik heb zonet die bug gehad dat je paard onzichtbaar wordt, verder heb ik nog geen Glitches & Bugs gehad.

Is dit dan voor eewig (en ik bedoel dan tot als je je spel opnieuw opstart ofzo), of is dit voor 5 seconden?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zonet die bug gehad dat je paard onzichtbaar wordt, verder heb ik nog geen Glitches & Bugs gehad.

Is dit dan voor eewig (en ik bedoel dan tot als je je spel opnieuw opstart ofzo), of is dit voor 5 seconden?

Bij mij duurde het even en toen zag ik hem weer, minuutje ofzo was het

Bewerkt: door folkerthoog
Geplaatst:

John bleef maar doorlopen toen hij van zn paard af was. en ik helemaal niks meer indrukte.

Na 1 minuut maximaal knoppen drukken (xbox360) stond hij weer stil.

Geplaatst:

Er was een mevrouw die ik wou gaan lassoen, maar die rende weg. Dus ik pak m'n pistool en schiet haar door haar been. Een getuige rent weg, haalt de politie, dus ik heb een bounty. Maar terwijl dit allemaal gebeurt ben ik die dame aan het hogtien. Net als ik daarmee bezig ben (dus met die cut-scene achtig iets), krijg ik de bounty. De cut-scene stopt, en die mevrouw is half met "boeien" en half zonder. Ik kon haar oprapen, maar toen raapte ik een onzichbaar iets op.

Ook al iets anders, maar dat vertel ik wel als anderen wat verder zijn (is een irritante missie-gerelateerde cover systeem bug).

Geplaatst:

Er was een mevrouw die ik wou gaan lassoen, maar die rende weg. Dus ik pak m'n pistool en schiet haar door haar been. Een getuige rent weg, haalt de politie, dus ik heb een bounty. Maar terwijl dit allemaal gebeurt ben ik die dame aan het hogtien. Net als ik daarmee bezig ben (dus met die cut-scene achtig iets), krijg ik de bounty. De cut-scene stopt, en die mevrouw is half met "boeien" en half zonder. Ik kon haar oprapen, maar toen raapte ik een onzichbaar iets op.

Ook al iets anders, maar dat vertel ik wel als anderen wat verder zijn (is een irritante missie-gerelateerde cover systeem bug).

Je kan het gewoon gebruiken door de Spoilertags te gebruiken mensen die het willen weten kunnen het dan wel lezen.

Er zijn er als het goed is al 2 bekend:

KLIK

en

KLIK.

Deze is ook gaaf:

Bewerkt: door xxxsmoke4lifexxx
Geplaatst:

Er staat ergens een boom recht op een kampvuur als je dan bij dat kampvuur gaat zitten kom je boven in die boom terecht :puh:

Kan iemand mij trouwens helpen: Ik wil meer honor maar tot nu toe kan ik de lasso niet vinden en ik weet ook niet wat Hogtien is :?

Geplaatst:

Hogtien doe je met je dmv je lasso. Je werpt je lasso om iemand heen, loopt dan naar hem/haar toe (wel lasso blijven vasthouden), en als je er naast staat, kan je hogtien door op driehoekje (PS3) te drukken, en je kan ze dan overal mee naar toe nemen. Handen en voeten vastgebonden. :puh:

De lasso krijg je

na een aantal missies voor Bonnie MacFarlane. Je zal dan met haar en haar vader wilde paarden gaan vangen voor de ranch.

Geplaatst:

Hogtien doe je met je dmv je lasso. Je werpt je lasso om iemand heen, loopt dan naar hem/haar toe (wel lasso blijven vasthouden), en als je er naast staat, kan je hogtien door op driehoekje (PS3) te drukken, en je kan ze dan overal mee naar toe nemen. Handen en voeten vastgebonden. :puh:

De lasso krijg je

na een aantal missies voor Bonnie MacFarlane. Je zal dan met haar en haar vader wilde paarden gaan vangen voor de ranch.

Heey bedankt, weet ik dat :*D

Een paard en wagen die alleen op en neer gaat :

Klik

Zelf ook meegemaakt. Best wel irritant.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Ik kwam van multiplayer weer in singleplayer loop in uit me huisje. Zie ik gast door lucht vliegen. Daarna een kar met paard, kar ligt op kop paard loopt in lucht. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...