Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 79
  • Bezichtigingen 9.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1657492

Ik heb zonet die bug gehad dat je paard onzichtbaar wordt, verder heb ik nog geen Glitches & Bugs gehad.

Is dit dan voor eewig (en ik bedoel dan tot als je je spel opnieuw opstart ofzo), of is dit voor 5 seconden?

Geplaatst:
comment_1657531

Ik heb zonet die bug gehad dat je paard onzichtbaar wordt, verder heb ik nog geen Glitches & Bugs gehad.

Is dit dan voor eewig (en ik bedoel dan tot als je je spel opnieuw opstart ofzo), of is dit voor 5 seconden?

Bij mij duurde het even en toen zag ik hem weer, minuutje ofzo was het

Bewerkt: door folkerthoog

Geplaatst:
comment_1657588

Er was een mevrouw die ik wou gaan lassoen, maar die rende weg. Dus ik pak m'n pistool en schiet haar door haar been. Een getuige rent weg, haalt de politie, dus ik heb een bounty. Maar terwijl dit allemaal gebeurt ben ik die dame aan het hogtien. Net als ik daarmee bezig ben (dus met die cut-scene achtig iets), krijg ik de bounty. De cut-scene stopt, en die mevrouw is half met "boeien" en half zonder. Ik kon haar oprapen, maar toen raapte ik een onzichbaar iets op.

Ook al iets anders, maar dat vertel ik wel als anderen wat verder zijn (is een irritante missie-gerelateerde cover systeem bug).

Geplaatst:
comment_1657628

Er was een mevrouw die ik wou gaan lassoen, maar die rende weg. Dus ik pak m'n pistool en schiet haar door haar been. Een getuige rent weg, haalt de politie, dus ik heb een bounty. Maar terwijl dit allemaal gebeurt ben ik die dame aan het hogtien. Net als ik daarmee bezig ben (dus met die cut-scene achtig iets), krijg ik de bounty. De cut-scene stopt, en die mevrouw is half met "boeien" en half zonder. Ik kon haar oprapen, maar toen raapte ik een onzichbaar iets op.

Ook al iets anders, maar dat vertel ik wel als anderen wat verder zijn (is een irritante missie-gerelateerde cover systeem bug).

Je kan het gewoon gebruiken door de Spoilertags te gebruiken mensen die het willen weten kunnen het dan wel lezen.

Geplaatst:
comment_1657710

Er staat ergens een boom recht op een kampvuur als je dan bij dat kampvuur gaat zitten kom je boven in die boom terecht :puh:

Kan iemand mij trouwens helpen: Ik wil meer honor maar tot nu toe kan ik de lasso niet vinden en ik weet ook niet wat Hogtien is :?

Geplaatst:
comment_1657718

Hogtien doe je met je dmv je lasso. Je werpt je lasso om iemand heen, loopt dan naar hem/haar toe (wel lasso blijven vasthouden), en als je er naast staat, kan je hogtien door op driehoekje (PS3) te drukken, en je kan ze dan overal mee naar toe nemen. Handen en voeten vastgebonden. :puh:

De lasso krijg je

na een aantal missies voor Bonnie MacFarlane. Je zal dan met haar en haar vader wilde paarden gaan vangen voor de ranch.

Geplaatst:
comment_1657810

Hogtien doe je met je dmv je lasso. Je werpt je lasso om iemand heen, loopt dan naar hem/haar toe (wel lasso blijven vasthouden), en als je er naast staat, kan je hogtien door op driehoekje (PS3) te drukken, en je kan ze dan overal mee naar toe nemen. Handen en voeten vastgebonden. :puh:

De lasso krijg je

na een aantal missies voor Bonnie MacFarlane. Je zal dan met haar en haar vader wilde paarden gaan vangen voor de ranch.

Heey bedankt, weet ik dat :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.