Jump to content
  • Reacties 79
  • Bezichtigingen 9.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1663255

Bij 'Odd fellows rest' (waar al die grafstenen liggen). Dat veld is verdeeld in twee delen (in het midden loopt een padje). Wel, de linkerhelft, daarvan de bovenste rechtse grafsteen. Daar staat 'A brave solider'. Ik neem aan dat dat 'Soldier' moet zijn?

----Ontdekt door Dakendak----

(Mijn broer)

Geplaatst:
comment_1663881

Bij 'Odd fellows rest' (waar al die grafstenen liggen). Dat veld is verdeeld in twee delen (in het midden loopt een padje). Wel, de linkerhelft, daarvan de bovenste rechtse grafsteen. Daar staat 'A brave solider'. Ik neem aan dat dat 'Soldier' moet zijn?

----Ontdekt door Dakendak----

(Mijn broer)

Ik denk eerder dat dat een grapje is omdat mensen in die tijd nog niet allemaal goed konden lezen en schrijven?

Geplaatst:
comment_1664033

Ik reed door de woestijn, veranderde mijn paard( De allerduurste ^_^ ) Opeens van kleur. Hij werd wit-bruin :?

Toen vloot ik(vanaf dat paard), kwam m'n echte paard van achter een rots tevoorschijnt.

Ik pak mijn echte paard weer, schiet het slechte paard door zijn kop en rij weer verder :D

Geplaatst:
comment_1664704

Als je de laagste honor hebt, je krijgt een paard, saved & load, dan heb je ineens een ander paard, niet die rare..

je krijgt die rare weer terug door je nieuwe (unrare) paard te killen, en dan na een tijdje fluiten.

Geplaatst:
comment_1665355

ik schoot iemand in zijn been voor Nightwatch.

en toen ik hem wil hogtien vielen ze benen opeens door de grond, en toen nam ik hem op mijn schouder maar hij bleef gwn op de grond liggen, en ik had lucht op mijn schouder:P

toen kwam zo een sherrif ofzo hem ophalen en toen liep mijn Xdoos vast :S

Geplaatst:
comment_1665358

Als je de laagste honor hebt, je krijgt een paard, saved & load, dan heb je ineens een ander paard, niet die rare..

je krijgt die rare weer terug door je nieuwe (unrare) paard te killen, en dan na een tijdje fluiten.

Je moet je paard Hitch'en

Geplaatst:
comment_1665450

Nadat je de trein hebt gestopt in de missie Civilization at any Price (dus na die missie), zal de trein er nog staan. Echter, toen ik zonet probeerde op die trein te komen (uit pure nieuwsgierigheid), lukte dat niet: Marston klom via het trappetje erop, waarop het beeld begon te schokken c.q. schudden en ik via de blue hell (bevestiging?) naar de overkant van de opgeblazen treinbrug werd geteleporteerd :puh: Vraag me niet hoe..

Geplaatst:
comment_1667296

Nadat je de trein hebt gestopt in de missie Civilization at any Price (dus na die missie), zal de trein er nog staan. Echter, toen ik zonet probeerde op die trein te komen (uit pure nieuwsgierigheid), lukte dat niet: Marston klom via het trappetje erop, waarop het beeld begon te schokken c.q. schudden en ik via de blue hell (bevestiging?) naar de overkant van de opgeblazen treinbrug werd geteleporteerd :puh: Vraag me niet hoe..

Dat is een tijdje... Bij mij is die namelijk allang weg.:puh:

OT: de besturing zat laatst vast toen ik weg wilde rijden van El Presidio.

Ik stapte van mijn paard af en Jack (die had ik toen) en hij bleef alsmaar rechtdoor lopen.:7 Pas na 2 minuten ofzo, had ik weer controle over de besturing.

>>> Door Visser23: Stuk verhaallijn in spoiler graag.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.