Rutger. Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Hai Heb jij al een easter egg gevonden in RDR? (Zijn er überhaupt easter eggs?) Zoja, welke? Groetjes, Reageren
vice infernusX Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik vind het raar maar ik heb tot nu toe nog niet zoveel EE gevonden. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) Ik niet dar er Easter Eggs of verwijzingen in zitten. Rockstar heeft denk ik een beetje een serieuze game proberen te maken. Bewerkt: 22 mei 2010 door Forumrunner Reageren
vice infernusX Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik niet dar er Easter Eggs of verwijzingen in zitten. Rockstar heeft denk ik een beetje een serieuze game proberen te maken. Ja dat is me ook opgevallen. Volgens mij wil R* je echt inleven in deze game en heeft er geen EE in gestopt. Jammer Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Het is niet echt een easteregg maar toen ik in een cafe binnenstapte, zei iemand: Rock-'n-roll. Alleen dat klopt niet echt want rock kwam pas rond de jaren 1950/1960 op en het spel speelt zich af in 190- Reageren
The360box Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Aangezien er geen Wiki van RDR is begrijp ik niet wrm er een EE topic is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Aangezien er geen Wiki van RDR is begrijp ik niet wrm er een EE topic is. De mogelijkheid om gevonden geinigheden te delen met de rest van de community? Er is nu toch een subforum, dan kunnen we er beter gebruik van maken en informatie delen, wat dan ook, zolang het maar nuttig is. igi0n, het spel speet zich af in 1911 dacht ik ergens te hebben gezien . Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Ja, R* heeft er een serieuzere game van gemaakt, dat zie je ook aan de characters. Alhoewel de naam 'West Dickens ik toch een beetje een EE vind Bewerkt: 23 mei 2010 door Dakendak Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ja, R* heeft er een serieuzere game van gemaakt, dat zie je ook aan de characters. Alhoewel de naam 'West Dickens ik toch een beetje een EE vind Dick is gewoon een hele normale naam in USA. Dat is echt geen EE. Als het nou West Cock was, dan misschien wel. Maar ga eens naar cijfers zoeken. Ik heb het spel zelf niet, maar ik denk wel dat er op een paar plaatsen heel subtiel 69 staat. Reageren
GTA-top Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 dat de personages in de film zich hetzelfde gedragen als de personages in Loney Tunes Reageren
Hayte Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ja, R* heeft er een serieuzere game van gemaakt, dat zie je ook aan de characters. Alhoewel de naam 'West Dickens ik toch een beetje een EE vind Dick is gewoon een hele normale naam in USA. Dat is echt geen EE. Als het nou West Cock was, dan misschien wel. Maar ga eens naar cijfers zoeken. Ik heb het spel zelf niet, maar ik denk wel dat er op een paar plaatsen heel subtiel 69 staat. Mensen, ken je geschiedenis. Ooit gehoord van Charles Dickens? Overigens is West Dickens een Engelsman, als ik het goed heb. Ik heb wel wat verwijzingen naar GTA (IV) gezien in cut-scenes, maar kan nu even geen voorbeelden geven. Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Geen Easter Egg, maar op sommige muren staat erin het wit 'sex' gesschreven, met daarbij een locatie... Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Geen Easter Egg, maar op sommige muren staat erin het wit 'sex' gesschreven, met daarbij een locatie... Westernprostitutie? Reageren
Jurrib Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Op een brug waar de trein over heen gaat staat "the sell souls cheap here". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.