Jump to content
Geplaatst:
comment_1657757

Wat ben jij in dit spel?

Ben jij een brave man die alle burgers helpt, alleen bandieten vangt, of ben jij eerder iemand die de wreedste dingen gebruikt om (onschuldige) mensen te doden?

Informatie over Honor en Fame (Engels)

HONOR

Your Honor changes based on the choices you make. Behaving honorably by rescuing stranded travelers, helping townsfolk in need or choosing to capture instead of killing criminals for bounty will increase your Honor. Honorable men earn favorable discounts with merchants, and lawmen turn a blind eye to small crimes. You are of course always free to choose a dishonorable path instead; killing townsfolk, stealing horses and robbing banks will see your Honor plummet… but it might also make you rich.

FAME

The actions you take will also affect your Fame throughout the territories. Becoming more famous will have its rewards: people will come to you for help and greet you by name; shopkeepers will give you discounts, and new opportunities for work will open on the frontier. But a famous gunslinger attracts attention, and gunfighters will come out of the woodwork to challenge you to duels in the hope of making a name for themselves.

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wie ben jij? 41 leden hebben gestemd

1. 1. Ben je liever een brave man, of een beruchte bandiet?

• Hele brave man.
      23
    • Neutrale man
      9
    • Een echte rotzak :)
      9

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1658297

Ja, online kan/moet je wel de slechterik zijn... Maar ik ben nu ook in de Singleplayer de slechterik, (ik heb bandana)... Ik vind niet dat je zoveel nadelen hebt, want je wanted level verdwijnt na een tijdje, tot je weer iets fout doet... Dus...

Geplaatst:
comment_1658355

Braverik. Ik heb geen zin om steeds achterna te worden gezeten door die sheriffs...:7 En je moet die paarden steeds weer 'herladen'. Echt heel lastig zo. Ik blijf maar op het goede pad.:Y

Overigens in MP gebruik ik zo'n American Army outfit en doe me voor als legeroficier. Heel soms trek ik in MP zo'n Lawmen outfit aan.:puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1658419

Braverik. Ik heb geen zin om steeds achterna te worden gezeten door die sheriffs...:7 En je moet die paarden steeds weer 'herladen'. Echt heel lastig zo. Ik blijf maar op het goede pad.:Y

Overigens in MP gebruik ik zo'n American Army outfit en doe me voor als legeroficier. Heel soms trek ik in MP zo'n Lawmen outfit aan.:puh:

Eh, als je goed voor je paard zorgt moet je dat niet doen, zelfs al ben je slecht... En je word niet altijd achternagezeten hoor...

Geplaatst:
comment_1658961

Ik doe gewoon wat me op dat moment het beste uitkomt. Als iemand mijn paard jat en ik fluit m'n paard terug, dan laat ik die knul niet vrolijk weg lopen natuurlijk. Maar als iemand een hoertje in elkaar slaat schiet ik die ook wel neer (blijft ze tenminste stil, en krijg ik er nog geld voor ook).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1658998

Ik doe gewoon wat me op dat moment het beste uitkomt. Als iemand mijn paard jat en ik fluit m'n paard terug, dan laat ik die knul niet vrolijk weg lopen natuurlijk. Maar als iemand een hoertje in elkaar slaat schiet ik die ook wel neer (blijft ze tenminste stil, en krijg ik er nog geld voor ook).

Ja, alleen spijtig dat je niks met een hoertje kan doen.

Geplaatst:
comment_1659122

Ik speel de goede burger die wel bereid is om vrijwillig de medemensen te beschermen en te helpen... enkel is dit wel gedaan wanneer ik even niet ga saven en heel Armadillo achter me aan krijg. Het is wel lachen, maar ik vind het zelf toch leuker om, wanneer je de keuze krijgt, de goede kant te kiezen. Dat deed ik ook in IV, ook al is die game er, net zoals RDR, niet zo op gemaakt :puh: .

Geplaatst:
comment_1659170

Ik speel de goede burger die wel bereid is om vrijwillig de medemensen te beschermen en te helpen... enkel is dit wel gedaan wanneer ik even niet ga saven en heel Armadillo achter me aan krijg. Het is wel lachen, maar ik vind het zelf toch leuker om, wanneer je de keuze krijgt, de goede kant te kiezen. Dat deed ik ook in IV, ook al is die game er, net zoals RDR, niet zo op gemaakt :puh: .

Dat vond ik ook een goeie verbetering aan IV dat je ook realistisch een goed leven kon leiden zoder de slechte kant op te gaan. je hebt meer sociale voorzieningen zoals de restaurants en de inernetcafé's _O_

Geplaatst:
comment_1660816

Ja, alleen spijtig dat je niks met een hoertje kan doen.

ehm pardon. :puh:

Geplaatst:
comment_1660820

Ik weet het niet echt eigenlijk, ik denk dat ik neutraal ben. :puh:

Ik ben iig geen rotzak, want de good guy zijn is handiger anders wordt er overal op je dak gezeten door iedereen en daar heb ik geen zin in. :puh:

Maar van die zijmissies negeer ik soms, omdat ik daar geen zin in heb en omdat je er te weinig voor krijgt. :engel:

Geplaatst:
comment_1660822

Ik ben een braverik, avnwege alle bovenstaande redenen zoals sherif die je anders gaan lastigvallen en bounty's enz, Maar ook omdat John Marston het karakter van een braaf pesoon heeft die onschuldigen geen kwaad doet en alleen slechterikken aanpakt.

Geplaatst:
comment_1660852

Ik ben een braverik, avnwege alle bovenstaande redenen zoals sherif die je anders gaan lastigvallen en bounty's enz, Maar ook omdat John Marston het karakter van een braaf pesoon heeft die onschuldigen geen kwaad doet en alleen slechterikken aanpakt.

Vind hem juist vooral overkomen als een zuipende badass.

Ik ben tot nu toe alleen maar goed geweest voor de medemensch, maar als ik klaar ben begin ik opnieuw als bandido. 8)

Bewerkt: door TomHagen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.