Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

[RDR] Heilige man of gezochte gangster?

Geplaatst:

Wat ben jij in dit spel?

Ben jij een brave man die alle burgers helpt, alleen bandieten vangt, of ben jij eerder iemand die de wreedste dingen gebruikt om (onschuldige) mensen te doden?

Informatie over Honor en Fame (Engels)

HONOR

Your Honor changes based on the choices you make. Behaving honorably by rescuing stranded travelers, helping townsfolk in need or choosing to capture instead of killing criminals for bounty will increase your Honor. Honorable men earn favorable discounts with merchants, and lawmen turn a blind eye to small crimes. You are of course always free to choose a dishonorable path instead; killing townsfolk, stealing horses and robbing banks will see your Honor plummet… but it might also make you rich.

FAME

The actions you take will also affect your Fame throughout the territories. Becoming more famous will have its rewards: people will come to you for help and greet you by name; shopkeepers will give you discounts, and new opportunities for work will open on the frontier. But a famous gunslinger attracts attention, and gunfighters will come out of the woodwork to challenge you to duels in the hope of making a name for themselves.

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Wie ben jij? 41 leden hebben gestemd

1. 1. Ben je liever een brave man, of een beruchte bandiet?

• Hele brave man.
      23
    • Neutrale man
      9
    • Een echte rotzak :)
      9

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor brave man, al is een crimineel tussenstukje op zijn tijd wel heerlijk.

Ik ben van plan om eens een andere save aan te maken, en dan meer mijn criminele kant ta laten gaan. Zeker nu ik het spel (lees: verhaallijn) heb uitgespeeld, kan ik lekker mijn gang gaan.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb zojuist zeker 25 lawmens gekillt :puh:. Daarna kon ik het hele dorpje uitmoorden...

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk neutraal. Ik doe geen slechte dingen.

Ik help mensen enzo. Capture dieven en niet Kill. Help Strangers. Nachtdienst.

Maar soms lasso ik iemand en leg ik die voor de trein :puh:

Als ik geld tekort kom ga ik ff naar de bank geld 'lenen' :engel:

Af en toe oorlogje spelen met The Law.

Als je minpunten hebt in Honor en Fame vind ik jammer. Je kan beter pluspunten hebben.

Bewerkt: door JordanMaster

Geplaatst:

Het lijkt me logisch om voor de brave man te kiezen :puh: De game is er eigenlijk een beetje op gemaakt, want als je op het slechte pad gaat dan moet je van goede huize komen om al die bounty hunters van je af te houden. Ik help altijd de mensen die je hulp nodig hebben en eigenlijk doe ik weinig verkeerde dingen :puh: Ik heb 1 keer per ongeluk iemand met een paard omver gereden, maar dat was het dan wel :engel:

Geplaatst:

Zoals ik in de post van ASPHALT las kreeg je als je een lage Honor had een bepaald zwart paard. Heeft iemand dit paard al gehad? Maar als je dat paard bijvoorbeeld naar je toe fluit, en je saved hem door hem te Hitch'en aan zo'n paardenplaats zodat het je eigen paard wordt. Vervolgens wordt je Honor weer zo hoog dat je dat paard niet zou krijgen, verdwijnt dat paard dan compleet uit je spel of blijft het je eigen paard?

Geplaatst:

Die hard, hij komt gewoon als je 'm fluit, ookal kill je 'm, hij komt weer terug ..

maar als je Honor omhaag gaat dan komt je oude paard volgens mij weer terug.

Geplaatst:
  • Auteur

Zoals ik in de post van ASPHALT las kreeg je als je een lage Honor had een bepaald zwart paard. Heeft iemand dit paard al gehad? Maar als je dat paard bijvoorbeeld naar je toe fluit, en je saved hem door hem te Hitch'en aan zo'n paardenplaats zodat het je eigen paard wordt. Vervolgens wordt je Honor weer zo hoog dat je dat paard niet zou krijgen, verdwijnt dat paard dan compleet uit je spel of blijft het je eigen paard?

Het is dit paard

http://www.youtube.com/watch?v=vUZJtzPv888&translated=1

Ik denk overigens wel dat het paard blijft...

Bewerkt: door Dakendak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.