Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1657767

Zit je vast bij die ene moeilijke missie? Kom je niet verder bij die gang-hideout? Dan is dit het topic voor jou.

Je hoeft alleen te zeggen dat je ergens vast zit, en andere mensen proberen je te helpen.

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 2.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1659057

Wat ik doe, is zsm je wapen trekken, en een paar kruisjes (R1) op zn pistool plaatsen, en dan schieten. Als hij dood moet, op z'n hoofd.

Viel me laatst ook op, dat Marston pas gaat schieten als het linkerbalkje (rood) helemaal gevuld is. Volgens mij vul je die met kruisjes zetten op de plek waar je hem wilt raken.

Geplaatst:
comment_1659058

Rustige en beheerste tikjes moet je geven. Als je hem (te) lang vasthoud, zul je er alsnog afdonderen. Probeers steeds in het midden van het paard te komen zeg maar. :puh:

Ok ik probeer strax wel weer. Bedankt

Geplaatst:
comment_1659069

Wat ik doe, is zsm je wapen trekken, en een paar kruisjes (R1) op zn pistool plaatsen, en dan schieten. Als hij dood moet, op z'n hoofd.

Viel me laatst ook op, dat Marston pas gaat schieten als het linkerbalkje (rood) helemaal gevuld is. Volgens mij vul je die met kruisjes zetten op de plek waar je hem wilt raken.

Ik wacht gewoon tot hij z'n wapen trekt, en dan knal ik zes keer op dezelfde plek.

Geplaatst:
comment_1659222

is The Last Enemy That Shal Be Destroyed, de laatste missie ? geen credits namelijk..

en zo niet, hoe start ik de volgende missie ?

Er is nog een Belangrijke side missie die je in blackwater kan starten... als je die hebt gedaan dan krijg je de credits.

Geplaatst:
comment_1659251

Heeft iemand al eens strangers gehad die kwamen aanzetten met de vraag of je ze wilde helpen omdat hun vrouw was ontvoerd door boefjes. En dat je met hem mee ging en de vrouw aan een zijde draadje zag hangen. Zoja, is het iemand gelukt die vrouw levend van dat touw af te halen? Ben al 2 keer zo'n persoon tegengekomen maar die vrouw levend van dat touw afhalen lukt me maar niet.

Iemand tips.

Geplaatst:
comment_1659408

ik kan niet verder komen bij de missie van west-dickens: the sport for kings and liars, mijn paard is altijd te traag en moet steeds stoppen met galloperen hoe kan ik dit halen? :N (ik heb em voor de ps3)

Bewerkt: door jordycorba

Geplaatst:
comment_1659437

hoe bedoel je skippen(ik weet wat het betekent) komt dat dan in beeld te staan ofzo? ik heb het al 4 uur achter elkaar geprobeert!! :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk:

als je failt, staat er A return from checkpoint enz, bij mij stond er na een tijdje, Y skip to next checkpoint, toen was de race voorbij :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.