Jump to content

[RDR] Wat heb jij vandaag ontdekt in Red Dead Redemption?

• Reacties 183
  • Bezichtigingen 14.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1676747

Nee hoor. Als je vanuit Tall Trees naar Beecher's Hope rijdt, dan 'neem' je een paar dieren uit Tall Trees mee. Dus ook beren (zoals gewoonlijk zijn het er drie).

Oja, ik heb vandaag ontdekt hoe leuk multiplayer is en dat ik best goed ben in Goldrush. Ik haal meestal de 10 zakken in de 10 minuten.

Geplaatst:
comment_1677029

Nee hoor. Als je vanuit Tall Trees naar Beecher's Hope rijdt, dan 'neem' je een paar dieren uit Tall Trees mee. Dus ook beren (zoals gewoonlijk zijn het er drie).

Oja, ik heb vandaag ontdekt hoe leuk multiplayer is en dat ik best goed ben in Goldrush. Ik haal meestal de 10 zakken in de 10 minuten.

Ik kwam vanuit Blackwater :puh:

Ik gebruikte bait om wolven te vangen en ineens dook dat beest op

Gelukkig dacht ik eraan om dead eye te gebruiken :tu:

Geplaatst:
comment_1677380

Dat als je in een saloon loopt en 4 meter van een mannetje afstaat die op een stoel zit. en je vuist selecteert. Dat het mannetje automatisch van zijn stoel afvalt en er een hele barfight begint.

Hoezo magische krachten.

Geplaatst:
comment_1678311

Dat als je net een stier in het spel hebt ondekt dat je dan niet moet denken dat ie niets bij je zal doen. Heb nu 3 weken rug pijn. duh.gif En dan vechten leuker is dan schieten. static.gif

Bewerkt: door android

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.