Jump to content

[RDR] Leuke gebeurtenissen die je hebt meegemaakt

Geplaatst:
comment_1658318

Hier kan je dus dingen posten die je hebt meegemaakt ik neem aan met alle random events die RDR heeft dat iedereen wel iets vreemds, grappigs enz heeft meegemaakt.

Ik begin wel, Gister nam ik een taxikoets naar Armadillo, en het wou de spoorwegovergang oversteken net toen er een trein aan kwam. De hele koets met paarden glitchte in de trein en het zag er echt heel raar uit. Toen maar snel reis geskipt om vreemde dingen te voorkomen.

• Reacties 100
  • Bezichtigingen 13.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1665901

Niet echt één specifiek ding, maar meerdere. Want ze hebben echt aandacht aan de details besteedt. Dingen zoals een sheriff die een wanted poster ophangt. En als je een missie om 10:00-17:00 kan doen, komt die persoon om 10:00 ook echt naar buiten lopen, of hij/zij komt op de plek aanlopen.

Dit is ook zo bij veel winkels etc. bijv. de GunSmith in Blackwater gaat pas om 7 uur AM open. Als je dan voor de deur staat te wachten tot je naar binnen kunt, komt de eigenaar er ook echt om 7 uur om de hoek aanlopen die de deur open maakt en het licht aan doet en de gordijnen open enz. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1665908

Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt.

volgens mij heb je altijd een vast paard. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een ander paard krijgt. Wabnt ik heb nog steeds de gele paard van Bonnie.

Geplaatst:
comment_1666011

Ik vindt het wel grappig dat je als je goed bent een wit paard krijgt en dat je paard zwart wordt als je slecht wordt.

volgens mij heb je altijd een vast paard. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een ander paard krijgt. Wabnt ik heb nog steeds de gele paard van Bonnie.

Ik krijg een bruin paard van Bonnie :schater:

Geplaatst:
comment_1666227

Is je reputatie al op het laagste/hoogste? En trouwens, je kan toch een paard vangen? Dan moet je het hitchen, en dan is het van jou!

Geplaatst:
comment_1668586

Heb een paar minuten geleden iets grappig gezien in singleplayer er kwam iemand uit de tegengestelde richting af en sprong ineens van zijn paard om te gaan pissen in een struik moest er tog ff mee lachen :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1668665

Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. :cab:

had ik ook gezien, maar inplaats van een pistool dronk de vrouw een flesje vergif waarna ze neerviel.

Geplaatst:
comment_1668785

Ik kwam gisteren in de North enkele personen (waaronder een non) tegen die mij herkenden en mij bedankten met een gift. :)

North???

Ik zag een vrouw huilen bij een dode man, waarna die vrouw zichzelf vervolgens door haar hoofd schoot. :cab:

had ik ook gezien, maar inplaats van een pistool dronk de vrouw een flesje vergif waarna ze neerviel.

Waar kun je die mensen vaak vinden. Ik zoek overal maar kan ze nergens vinden :(

Geplaatst:
comment_1668912
Bericht weergeven Flitskikker zei op 7 juni 2010 - 10:05 :

Wow, Romeo en Julia? Waar zag je die? Dat heb ik nog niet meegemaakt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.