Geplaatst: 23 mei 201015 jaren comment_1658756 Beste forum leden. Ik heb helaas een klein probleempje met het openen van bestanden zoals handling.dat Kan iemand mij helpen hier een oplossing voor te vinden zodat dit bestand op een goede manier kan openen? Ik heb een screenshot toegevoegd die ik heb gevonden op internet. Op die zelfde pagina waar ik deze screenshot heb gevonden heb ik wel iets gevonden over fileunlocker, hier ben ik niet verder mee gekomen.
Geplaatst: 23 mei 201015 jaren comment_1658780 Doe rechtermuisknop op het bestandje en dan openen met en dan even kladblok zoeken. Ik weet niet zeker of je dit bedoelt.
Geplaatst: 23 mei 201015 jaren comment_1658782 Ja, het kan met kladblok worden geopend, maar als je patch 6 hebt uitgevoerd zijn de bestanden veranderd zodat je er niks mee kunt. Je kan dit oplossen maar ik kan niet zo snel vinden hoe waar je dat kon downloaden.
Geplaatst: 23 mei 201015 jaren Auteur comment_1658790 maar als je patch 6 hebt uitgevoerd zijn de bestanden veranderd zodat je er niks mee kunt. Je kan dit oplossen maar ik kan niet zo snel vinden hoe waar je dat kon downloaden. Toen ik het spel had gekocht en geïnstalleerd, heb ik denk ik automatisch updates laten draaien. Is er een manier dat ik kan nakijken welke versie ik heb?
Geplaatst: 23 mei 201015 jaren Auteur comment_1658813 Hier is de decrypter. Het werkt, heel erg bedankt!!!!
Geplaatst: 24 mei 201015 jaren comment_1659186 Je moet ze natuurlijk wel vervangen ;0 Maar ik neem aan dat je dat al hebt gedaan. Graag gedaan.
Beste forum leden.
Ik heb helaas een klein probleempje met het openen van bestanden zoals handling.dat
Kan iemand mij helpen hier een oplossing voor te vinden zodat dit bestand op een goede manier kan openen?
Ik heb een screenshot toegevoegd die ik heb gevonden op internet.
Op die zelfde pagina waar ik deze screenshot heb gevonden heb ik wel iets gevonden over fileunlocker, hier ben ik niet verder mee gekomen.