Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?

Geplaatst:
comment_1659514

>>> Als je nog niet aan het einde van de Storyline bent en absoluut niet wilt weten wat er aan het einde gebeurd, lees dan vooral niet verder! <<<

>>> Door Kai-ShockWave: Het is verplicht om in dit topic spoilers te gebruiken. <<<

Voorbeeld Spoiler-tag:

[spoiler] *tekst* [/spoiler]

De titel zegt genoeg, wat vinden jullie van het einde van de Storyline?

Ikzelf vind het echt hartverscheurend. John Marston was een geweldig personage om mee te spelen en ik vind hem vele malen beter ten opzichte van Jack. Het moment dat ik de mensen zag schieten dacht ik echt van: Nee, dit kan niet waar zijn...

• Reacties 138
  • Bezichtigingen 12.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1671022

Had misschien wel kunnen lukken met de Evans Repeater maar als je eenmaal buiten staat heb je een pistool in je handen en er is te weinig tijd om te verwisselen met de Evans en bovedien heb je niet genoeg tijd om genoeg markers voor iedereen neer te leggen :(

Geplaatst:
comment_1671867

Als John nou gewoon een molotov had gegooid vanuit het dakraampje had hij het vast nog kunnen overleven. Of een zelfmoordaanslag met dynamiet plegen, had zijn dood tenminste nog een nut.

Ik vraag me af of ik nog moeite aan dit spel ga besteden, net als bij Heavy Rain. Misschien de multiplayer nog.

zelfmoord zou laf zijn

ik ben blij dat mensen zijden van die stranger want ik begon me af te vragen of er een 2de rdr kwam en dat je wraak moest nemen

>>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik volgende keer de Edit knop s.v.p.<<<

Geplaatst:
comment_1673857

Ikzelf heb nu ook al een paar keer geprobeerd om met Jack door te spelen. Telkens als ik net een beetje aan hem gewend raak moet ik weer denken aan het moment dat ik met John op hetzelfde paard en door hetzelfde gebied reed. Ik kan gewoon niet verder spelen met Jack. Dus ik heb mijn savegame voor de laatste missie (waar ik tot ontzettend jammer genoeg geen outfits kan veranderen) maar weer geladen en ben daar mee verder gaan spelen, maar het voelt niet meer hetzelfde als voorgaands. Ik hoop echt dat Rockstar met een DLC komt waarin je weer met John verder kan...

In de korte film van RDR , zie je een klein stukje waar John verteld over vroeger , en zie je beelden waar John , Dutch , Javier en Bill een bank beroven en die shit..

De DLC zou eigenlijk de dingen moeten worden , wat voor RDR gebeurde. Dus toen John nog in die gang was.

Dat zou pas leukk zyn XD

>>> Door Kai-ShockWave: Spoilers gebruiken a.u.b.<<<

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1673908

Ik zou het mooier vinden als het wat liet zien van Jack zijn leven. nadat John stierf

Bedenk hiermee wel dat 1914 echt één van de laatste jaren is van het Wilde Westen. De tijd van de legendarische gunslingers was zowat over.

By the way, gebruik spoilers alsjeblieft!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.