May 25, 201016 yr Is het mogelijk om in TBOGT auto's te modden zoals dat ook al kon in San Andreas? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had. Alvast bedankt.
May 25, 201016 yr Het kan... Ongeveer op dezelfde manier, maar niet precies... Handling.dat en andere text bestanden zijn nu gecrypteerd, dus je moet eerst een "mod"(is het eigenlijk niet, maar toch) downloaden met de uncrypted text en data bestanden. Daarna kun je op dezelfde manier modden. Let wel: Je moet SparkIV gebruiken in plaats van IMGTool! SparkIV staat gelijk als eerste link op Google, dus dat is geen probleem ... Overigens, dit kun je beter in het modding forum vragen (Modding forum), maar goed.. @hieronder: Ik faal Edited May 25, 201016 yr by Mythbuster
May 25, 201016 yr Author Het kan... Ongeveer op dezelfde manier, maar niet precies... Handling.dat en andere text bestanden zijn nu gecrypteerd, dus je moet eerst een "mod"(is het eigenlijk niet, maar toch) downloaden met de uncrypted text en data bestanden. Daarna kun je op dezelfde manier modden. Let wel: Je moet SparkIV gebruiken in plaats van IMGTool! SparkIV staat gelijk als eerste link op Google, dus dat is geen probleem ... Overigens, dit kun je beter in het modding forum vragen (Modding forum), maar goed.. Wel, daar had ik het dus niet over. Ik bedoelde ingame modden, zoals andere velgen, kleur veranderen, patronen aanbrengen, nitro steken, ...
May 25, 201016 yr Wel, daar had ik het dus niet over. Ik bedoelde ingame modden, zoals andere velgen, kleur veranderen, patronen aanbrengen, nitro steken, ... Dat kan niet
May 25, 201016 yr Je kan met Simple native 5.8 (Of de nieuwste, ik weet niet welke dat is) Kun je Nitro gebruiken in TBoGT, velg kleur kan soms veranderd worden, de hele auto kleur wel. Allemaal met Simple native 5.8
May 25, 201016 yr *Even m'n keiharde faal van hierboven wegwerken*... En Simple Native is dus een ingame trainer, waarmee je een menu en opties hebt om bijvoorbeeld godmode aan te zetten, maar ook om auto's met een Skylift op te kunnen pakken. Hiermee kun je de auto's die als gangcars rondrijden dus tunen: van de Sultan bestaat bijvoorbeeld een gangcar met de Sultan RS spoiler, gouden velgen en een lichte sideskirts + voorspoilertje en een luchtinlaat zoals een Mitsubishi Evo. Ook kun je met de trainer een soort neon op je auto zetten(die optie werkt in multiplayer weer anders, want in single player is het vrij realistische neon, in multiplayer kun je straatlantaarntjes en vliegveld lampjes onder je auto plakken..). Ook kun je inderdaad de kleuren in elke mogelijke kleur veranderen... En in TBOGT heb je dus ook de optie om nitro(uit de missie en multiplayer races) te installeren op je auto, alleen die moet dan per se aangezet worden in de trainer(dus niet: Auto stelen, nitro aan, auto op je parkeerplaats saven, en dat de nitro dan altijd op die auto blijft zitten)... @DJ-Unit: nieuwste versie is als het goed is 5.9... Edited May 25, 201016 yr by Mythbuster
May 25, 201016 yr Nee, het kan op de consoles inderdaad niet. Het gerucht verspreidde zich doordat Rockstar een screen van TBOGT zou hebben gereleased van een gemodde Super GT, maar achteraf bleek dit een screen van de F620 te zijn.
May 25, 201016 yr Even offtopic over SNT: ik vind het idioot dat er een functie is gemaakt om missies te herspelen bij tbogt. Als je de verhallijn uit hebt kan je dat zonder trainer ook doen!
May 25, 201016 yr Author Bedankt voor de info, heren. Wel jammer, het had best goed bij het verhaal en de hele sfeer gepast. @Mythbuster: ik had iets duidelijker moeten zijn, excuses. Ik vind het trouwens best wel een goed idee om in TBOGT de missies opnieuw te kunnen spelen. Ik vermoed dat ze dat maar in één van de drie verhalen gestopt hebben om het testen, om te zien wat de reacties zouden zijn. Edited May 25, 201016 yr by wearenotreal
May 26, 201016 yr Bedankt voor de info, heren. Wel jammer, het had best goed bij het verhaal en de hele sfeer gepast. @Mythbuster: ik had iets duidelijker moeten zijn, excuses. Ik vind het trouwens best wel een goed idee om in TBOGT de missies opnieuw te kunnen spelen. Ik vermoed dat ze dat maar in één van de drie verhalen gestopt hebben om het testen, om te zien wat de reacties zouden zijn. Nee, voor het halen van de 100% in de missies.
May 26, 201016 yr Author Uiteraard, maar 'om de reacties af te wachten' lijkt me wel de reden dat ze het maar in één van de drie verhalen gestopt hebben. Edited May 26, 201016 yr by wearenotreal
Is het mogelijk om in TBOGT auto's te modden zoals dat ook al kon in San Andreas? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had.
Alvast bedankt.