Ik heb wat geld voor mijn verjaardag gekregen en ik wil mijn PB PC upgraden, volgensmij ondersteund mijn reno moederbord maximaal een Core 2 Duo CPU dus dat onderdeel staat al vast, volgensmij krijg ik al ik een nieuwe grafische kaart + Core 2 Duo erin doe wel een mooi medium game systeempje.
Hier heb ik nog dat o zo handige lijstje:
Budget: 200 tot 250 euro (het kan dat ik nog wat meer geld krijg)
Doel: Nieuwe games op medium vloeiend draaien.
Desktop of laptop: Upgrade van desktop
Merk pc of samengesteld: Ik wil een upgradesetje bij Azerty, een upgradesetje uit de winkel mag ook maar jullie raden dat volgensmij echt af...
Benodigde randapparatuur: Nee
Besturingssysteem: Windows 7 wil ik erop zetten.
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Alles wat nog mee kan.
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: De processor moet Intel zijn ivm het moederbord en de grafische kaart maakt me niet uit. Wat ik natuurlijk wil is dat mijn grafische kaart goed bij de processor past en andersom. Dus eigenlijk dat er tijdens het gamen de helft van de GPU/CPU uit zijn neus zit te eten omdat de CPU/GPU het niet bij kan benen.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Een GPU en CPU inbouwen is toch erg makkelijk? Als er nog wel wat geld over is wil ik hem wel in elkaar laten zetten door de lokale PC-boer.
Extra koeling (voor overklokken)?: Daar ga ik niet aan beginnen....
Ik had zelf al een paar samenstellingen die naar mijn weet moeten werken:
Zijn die upgrade setjes goed of moet er nog een nieuwe voeding in? Mijn voeding is nu volgensmij 200-250Watt (bron: achterkant van m'n kast.) Jullie mogen ook gewoon een andere set samenstellen. Succes.
Hoi hoi
Ik heb wat geld voor mijn verjaardag gekregen en ik wil mijn PB PC upgraden, volgensmij ondersteund mijn reno moederbord maximaal een Core 2 Duo CPU dus dat onderdeel staat al vast, volgensmij krijg ik al ik een nieuwe grafische kaart + Core 2 Duo erin doe wel een mooi medium game systeempje.
Hier heb ik nog dat o zo handige lijstje:
Budget: 200 tot 250 euro (het kan dat ik nog wat meer geld krijg)
Doel: Nieuwe games op medium vloeiend draaien.
Desktop of laptop: Upgrade van desktop
Merk pc of samengesteld: Ik wil een upgradesetje bij Azerty, een upgradesetje uit de winkel mag ook maar jullie raden dat volgensmij echt af...
Benodigde randapparatuur: Nee
Besturingssysteem: Windows 7 wil ik erop zetten.
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Alles wat nog mee kan.
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: De processor moet Intel zijn ivm het moederbord en de grafische kaart maakt me niet uit. Wat ik natuurlijk wil is dat mijn grafische kaart goed bij de processor past en andersom. Dus eigenlijk dat er tijdens het gamen de helft van de GPU/CPU uit zijn neus zit te eten omdat de CPU/GPU het niet bij kan benen.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Een GPU en CPU inbouwen is toch erg makkelijk? Als er nog wel wat geld over is wil ik hem wel in elkaar laten zetten door de lokale PC-boer.
Extra koeling (voor overklokken)?: Daar ga ik niet aan beginnen....
Ik had zelf al een paar samenstellingen die naar mijn weet moeten werken:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[56577]=1&product[262835]=1
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[267493]=1&product[56577]=1
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[234955]=1&product[56577]=1
Dit is de PC die ik wil upgraden alleen is nu waarschijnlijk de voeding kapot, dus misschien komt er nog een nieuwe voeding in het budget,
Zijn die upgrade setjes goed of moet er nog een nieuwe voeding in? Mijn voeding is nu volgensmij 200-250Watt (bron: achterkant van m'n kast.) Jullie mogen ook gewoon een andere set samenstellen. Succes.
Bewerkt: door Casss