Geplaatst: 26 mei 201014 jaren comment_1660599 hey, ik heb GTA 4 gekocht met mijn ouders bij Bart Smit maar toen ik opstarte zag ik dit: dus ik pakte maar de eerste, daarna heb ik me alleen aangemeld bij die social club van GTA en daarna ging het installeren, ik heb toen op de helft ongeveer Disc 2erin gezet want dat vroeg hij me, en toen hij bijna klaar was dit: en toen ging ik dus naar mijn disc 2 map en wilde ik data3.cab (van winrar) openen en toen zei hij: archief heeft onbekend formaat of is beschadigd. wat moet ik nu doen??? P.S = ik heb geen windows 7, dat is een thema voor de XP Bewerkt: 26 mei 201014 jaren door Rockline
Geplaatst: 27 mei 201014 jaren comment_1661232 De schijf schoonmaken en alle bestanden naar je computer kopiëren, en hem dan vanaf daar proberen te installeren. Maar bespaar jezelf de moeite, hij zal toch niet opstarten.
Geplaatst: 27 mei 201014 jaren Auteur comment_1661262 De schijf schoonmaken en alle bestanden naar je computer kopiëren, en hem dan vanaf daar proberen te installeren. Maar bespaar jezelf de moeite, hij zal toch niet opstarten. Waarom zeg je het dan?
Geplaatst: 27 mei 201014 jaren Auteur comment_1661268 De schijf schoonmaken en alle bestanden naar je computer kopiëren, en hem dan vanaf daar proberen te installeren. Maar bespaar jezelf de moeite, hij zal toch niet opstarten. Waarom zeg je het dan? ------------- Woops... 2x gelikt Bewerkt: 27 mei 201014 jaren door grandtheftauto...
Geplaatst: 27 mei 201014 jaren Auteur comment_1661283 maar doet hij het dan wel als ik hem bij mijn vaders pc doe?
Geplaatst: 27 mei 201014 jaren comment_1661453 De schijf schoonmaken en alle bestanden naar je computer kopiëren, en hem dan vanaf daar proberen te installeren. Maar bespaar jezelf de moeite, hij zal toch niet opstarten. Waarom zeg je het dan? omdat jij ernaar vroeg?
Geplaatst: 27 mei 201014 jaren comment_1661491 maar doet hij het dan wel als ik hem bij mijn vaders pc doe? En hoe weten wij dat? Specs?
Geplaatst: 28 mei 201014 jaren Auteur comment_1661968 Ik heb gezien dat hij het bij me vader GTA 4 wel doet en dat ik in het setup w5/52534 ofzo iets stond, maar hij doet het bij me vader... dus zet dit topic maar op een slotje
hey, ik heb GTA 4 gekocht met mijn ouders bij Bart Smit
maar toen ik opstarte zag ik dit:
dus ik pakte maar de eerste,
daarna heb ik me alleen aangemeld bij die social club van GTA
en daarna ging het installeren, ik heb toen op de helft ongeveer Disc 2erin gezet want dat vroeg hij me, en toen hij bijna klaar was dit:
en toen ging ik dus naar mijn disc 2 map en wilde ik data3.cab (van winrar) openen en toen zei hij:
archief heeft onbekend formaat of is beschadigd.
wat moet ik nu doen???
P.S = ik heb geen windows 7, dat is een thema voor de XP
Bewerkt: door Rockline