Jump to content

WSOP 2010 - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

I <3 poker. ^^ Maareuh, al enig idee wat de totale winst zal zijn van de grote winnaar? Ongeveer dan hé, want men kan niet voorspellen hoeveel mensen zich terug inkopen. Leuke topics! ^^

Edit: Woesh, al die verschillende pokerspellen, Texas Hold' Em is volgens mij toch het hoofdspel, of niet?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Altijd moeilijk te voorspellen, maar je kunt natuurlijk naar voorgaande jaren kijken. Het loop in ieder geval op in de miljoenen (voor de winnaar van het Main Event). Vorig jaar was dit ruim 8,5 miljoen dollar voor Joe Cada, in 2008 won Peter Eastgate ruim 9,1 miljoen. De hoogste prijs ooit was voor Jamie Gold. Die won in 2006 precies 12 miljoen dollar. :)

@ Edit: Ja, inderdaad. Bij het Main Event wordt dan ook Hold'em gespeeld, en dit is ook de meest bekende.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, het is één grote competitie met verschillende events. Het Main Event is gewoon één van al die events. Iedereen kan er aan meedoen (je hebt online toernooien waar je $1,10 betaald en tickets kan winnen naar het main event). Het Main Event is de belangrijkste, omdat de beste er aan meedoen en de grootste prijzen te winnen zijn.

Je moet het ook eigenlijk niet als een competitie zien, want het WSOP als geheel is niet echt te winnen. Je wint delen van het WSOP, en daarvan is het Main Event de belangrijkste.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de tabel met het programma aangepast. Deze nieuwe vind ik zelf handiger. Hierin kunnen we nu de eventnummers bekijken, en de tijden dat alles begint. Om het makkelijk te maken, heb ik de tijd in Las Vegas ook even omgerekend naar de tijd hier. :)

Ook is er een aparte tabel van de WSOPE gemaakt, om deze twee te onderscheiden. In de tweede post komt er een totaallijstje van de top tien overall winnaars. Hierin komen dus diegene die het meeste winst gemaakt hebben. De bedragen staan zowel in dollars en ponden, als in euro's. Dit zodat we het gemakkelijk kunnen onderscheiden wie er nu heeft gewonnen. Dit weekend is het eerste event afgelopen, en zal ik een verslagje over de laatste hand maken.

Ook kan ik al meedelen, dat de winnaar van vorig jaar er al uit ligt! Hieronder een tabel over deze hand, in het andere topic maak ik ook bij elk event zo'n tabel over de laatste hand die is gespeeld:

Andrew Cohen

96px-Playing_card_club_A.svg.png96px-Playing_card_heart_K.svg.png

Kristy Smith

96px-Playing_card_spade_A.svg.png96px-Playing_card_spade_Q.svg.png

[table=header]Flop||Turn||River

96px-Playing_card_diamond_Q.svg.png96px-Playing_card_club_Q.svg.png96px-Playing_card_heart_Q.svg.png||||[/table]

Cohen had de beste hand, maar Smith hitte een Quads vrouwen op de Flop. Jammer voor Cohen, maar hij ligt er al snel uit.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag weer alle updates tot nog toe bijgewerkt!

Event #1 is afgelopen! Hier zijn de uitslagen te bekijken!

Event #2 begint om middernacht weer. De tussenstand hiervan kun je hier bekijken!

Event #3 is zojuist (om 21:00) weer begonnen. De tussenstand hiervan kun je hier bekijken!

Ook heb ik vlaggetjes toegevoegd, zodat je gemakkelijk kan zien waar er bijvoorbeeld Nederlanders zijn. In Event #2 staat Noah Boeken op de 12e plek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de tabel met het programma aangepast. Deze nieuwe vind ik zelf handiger. Hierin kunnen we nu de eventnummers bekijken, en de tijden dat alles begint. Om het makkelijk te maken, heb ik de tijd in Las Vegas ook even omgerekend naar de tijd hier. :)

Ook is er een aparte tabel van de WSOPE gemaakt, om deze twee te onderscheiden. In de tweede post komt er een totaallijstje van de top tien overall winnaars. Hierin komen dus diegene die het meeste winst gemaakt hebben. De bedragen staan zowel in dollars en ponden, als in euro's. Dit zodat we het gemakkelijk kunnen onderscheiden wie er nu heeft gewonnen. Dit weekend is het eerste event afgelopen, en zal ik een verslagje over de laatste hand maken.

Ook kan ik al meedelen, dat de winnaar van vorig jaar er al uit ligt! Hieronder een tabel over deze hand, in het andere topic maak ik ook bij elk event zo'n tabel over de laatste hand die is gespeeld:

Andrew Cohen

96px-Playing_card_club_A.svg.png96px-Playing_card_heart_K.svg.png

Kristy Smith

96px-Playing_card_spade_A.svg.png96px-Playing_card_spade_Q.svg.png

[table=header]Flop||Turn||River

96px-Playing_card_diamond_Q.svg.png96px-Playing_card_club_Q.svg.png96px-Playing_card_heart_Q.svg.png||||[/table]

Cohen had de beste hand, maar Smith hitte een Quads vrouwen op de Flop. Jammer voor Cohen, maar hij ligt er al snel uit.

Ik neem aan dat Cohen all-in ging bji deze hand? Kom op zeg, hoe stom kun je zijn..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Visser: Noah ligt er al weer uit, van Event #2 staat de tussenstand nu online.

MegaPilot: Hij was redelijk understacked, en had een goede hand pre-flop. Hij ging pre-flop all-in, dus een begrijpelijke keuze van hem. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot: Hij was redelijk understacked, en had een goede hand pre-flop. Hij ging pre-flop all-in, dus een begrijpelijke keuze van hem. ;)

Nou nou nou zeg, zelfs al heb je 2 azen in je hand, de kans zit er steeds dik in dat je niks hebt hoor? Al heb je 6 7 of J Q, de 6 7 hand kan nog steeds winnen. Maargoed, mag ik even vragen waarom de Turn en River er niet bijzitten? :) Ik heb het nog steeds over hetzelfde hé.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Pre-flop betekent voor de flop (dus de twee kaarten die je dan in je hand krijgt). Hij had A K, en besloot All-In te gaan. Meestal moet je bij 10-12 BB's (Big-Blinds) een keuze maken: of weggooien, of all-in. Aangezien je een A K niet weggooit, ging hij All-In. Vandaar dat zijn keuze geheel terecht was.

Daarbij, als je twee azen hebt, heb je zeker wel wat. Je hebt ofwel overpair (hogere paar in je hand dan elke andere kaart op tafel) , of je hit een set (Three of a Kind).

De Turn en de River zitten er niet bij, omdat de uitslag er bekend was. Welke kaarten er ook kwamen, de Quads vrouwen kon niet meer worden verslagen. ;) Vandaar dat er geen Turn en River meer wordt gepakt, het heeft gewoonweg geen zin.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Pre-flop betekent voor de flop (dus de twee kaarten die je dan in je hand krijgt). Hij had A K, en besloot All-In te gaan. Meestal moet je bij 10-12 BB's (Big-Blinds) een keuze maken: of weggooien, of all-in. Aangezien je een A K niet weggooit, ging hij All-In. Vandaar dat zijn keuze geheel terecht was.

Daarbij, als je twee azen hebt, heb je zeker wel wat. Je hebt ofwel overpair (hogere paar in je hand dan elke andere kaart op tafel) , of je hit een set (Three of a Kind).

De Turn en de River zitten er niet bij, omdat de uitslag er bekend was. Welke kaarten er ook kwamen, de Quads vrouwen kon niet meer worden verslagen. ;) Vandaar dat er geen Turn en River meer wordt gepakt, het heeft gewoonweg geen zin.

Dit wist ik niet, sorry. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...