May 28, 201016 yr hoi, ik heb me server up & running ik heb een Hamachi server aangemaakt ik heb me vriend gezegd me hamachi server te joinen hij is er ingejoind. dan typt hy mijn Hamchi ip:7777 in en er blijft staan Retrieving info... terwijl ik er well in kan en mijn server staat op lanmode OFF. Help graag -Recromancer
May 29, 201016 yr Heb je de port in je server.cfg map ook aangepast? Probeer anders ook eens 8080 als poort, als ik me goed herinner, heeft dat bij mij ook wel eens geholpen (tenzij je de instellingen in Hamachi ook hebt aangepast of zo). EDIT: Als je het via Hamachi doet moet die persoon ook hamachi hebben, en jouw netwerk joinen (om erin te gaan moet die dus ook telkens Hamachi aanzetten). Ik weet ook niet met hoeveel mensen je van plan bent om te spelen, maar Hamachi is ook niet zo geschikt voor veel spelers. (Enkele kunnen wel, maar ook geen 50 denk ik). Edited May 29, 201016 yr by vice
May 29, 201016 yr Author Heb je de port in je server.cfg map ook aangepast? Probeer anders ook eens 8080 als poort, als ik me goed herinner, heeft dat bij mij ook wel eens geholpen (tenzij je de instellingen in Hamachi ook hebt aangepast of zo). EDIT: Als je het via Hamachi doet moet die persoon ook hamachi hebben, en jouw netwerk joinen (om erin te gaan moet die dus ook telkens Hamachi aanzetten). Ik weet ook niet met hoeveel mensen je van plan bent om te spelen, maar Hamachi is ook niet zo geschikt voor veel spelers. (Enkele kunnen wel, maar ook geen 50 denk ik). me vriend zit al in mijn netwerk en hamachi staat vaak aan.
May 29, 201016 yr Weet je wel zeker dat je hamachi wilt gaan gebruiken? wil je zeker massa lag en hoge pings?
May 29, 201016 yr Author Weet je wel zeker dat je hamachi wilt gaan gebruiken? wil je zeker massa lag en hoge pings? er hoeft maar 1 vriend in ik & een vriend meer niet o.0
May 29, 201016 yr Weet je wel zeker dat je hamachi wilt gaan gebruiken? wil je zeker massa lag en hoge pings? er hoeft maar 1 vriend in ik & een vriend meer niet o.0 Beste, Kun je portforwarden? Als je dit kan kun je dit beter doen! Dan portforward je op de poort die in server.cfg staat en zet je de server online Geef dan je externe IP (www.mijnip.nl) aan hem plus de poort. Als je IP bijvoorbeeld 94.215.102.214 is, en je hebt poort 7777 wordt dit je server: 94.215.102.214:7777 Ik weet dat dit niet antwoord is op de vraag van dat hamachi gedoe, Maar ik heb totaal geen verstand van hamachi, vandaar Groeten, Kwarde
hoi,
ik heb me server up & running ik heb een Hamachi server aangemaakt
ik heb me vriend gezegd me hamachi server te joinen hij is er ingejoind.
dan typt hy mijn Hamchi ip:7777 in en er blijft staan Retrieving info...
terwijl ik er well in kan en mijn server staat op lanmode OFF.
Help graag
-Recromancer