Geplaatst: 1 juni 201014 jaren comment_1664548 Kan je in episodes form liberty city Achievement halen uit GTA iv ? zoals finish him en Sightseer ?
Geplaatst: 1 juni 201014 jaren comment_1664559 nee, de achievements zijn per game ingedeeld en moeten ook in dat spel gehaald worden
Geplaatst: 1 juni 201014 jaren comment_1664637 Sommige achievements/trophies zijn nog wel te halen. Een voorbeeld is die waarbij je 10 voertuigen binnen 10 seconden moet opblazen. Die heb ik een paar weken geleden nog in Grand Theft Auto: Ballad of Gay Tony gehaald.
Geplaatst: 1 juni 201014 jaren Auteur comment_1664655 Sommige achievements/trophies zijn nog wel te halen. Een voorbeeld is die waarbij je 10 voertuigen binnen 10 seconden moet opblazen. Die heb ik een paar weken geleden nog in Grand Theft Auto: Ballad of Gay Tony gehaald. kan je dat bijtoeval ok op socail club zien Welk achievements voor ballad of gay tony kan halen?...
Geplaatst: 1 juni 201014 jaren comment_1664700 Nee, maar gewoon de achievements die niet met de storyline te maken hebben.
Geplaatst: 1 juni 201014 jaren Auteur comment_1664766 Nee, maar gewoon de achievements die niet met de storyline te maken hebben. ja ik heb ze gezien ik heb gelijk Warm coffie en Chain Reaction gehaald
Geplaatst: 1 juni 201014 jaren comment_1664806 Nee, maar gewoon de achievements die niet met de storyline te maken hebben. Er zijn ook een aantal buiten de storyline zelf die je niet kan halen (zoals de Achievement die je krijgt voor het voltooien van de Most Wanted - lijst (je kan niet eens op criminelen jagen in TBoGT en TLaD)).
Geplaatst: 1 juni 201014 jaren Auteur comment_1664883 Nee, maar gewoon de achievements die niet met de storyline te maken hebben. Er zijn ook een aantal buiten de storyline zelf die je niet kan halen (zoals de Achievement die je krijgt voor het voltooien van de Most Wanted - lijst (je kan niet eens op criminelen jagen in TBoGT en TLaD)). Log in op soical club daar vind je alle achtievents die je in het spel (tbogt/tlad) kun halen
Kan je in episodes form liberty city Achievement halen uit GTA iv ? zoals finish him en Sightseer ?