Jump to content
Geplaatst:
comment_162129

Mijn mooiste moment is:Ik vloog eens over de snelweg en toen landde ik midden

op de snelweg,mijn vliegtuig ontplofte(ik was al uitgestapt) en wat ik daarna zag was echt mooi:

Je zag heel veel fikkende auto's, en mijn fikkende vliegtuig.Het was gewoon een grote vurenzee.

Jammer genoeg heb ik er geen foto van gemaakt want ik had geen fototoestel bij.

EDIT:Wat is jullie mooiste moment?

Bewerkt: door *****MARCO*****

• Reacties 370
  • Bezichtigingen 20.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_336706

dat ik 2 player deed 5 sterren in de woestijn echt mooi toen er een fbi rancher opeens met een nitro(code:D )over een heuveltje ging en ons bijna plette echt mooi toen we elkaar op het zelfde moment elkaar verbaasd aankijken en hetzelfde denken RENNEN viel per ongeluk in een ravijn :-( overleefde wel :engel: maar te ver van elkaar dus 2 player afgelopen :duh:

en toenk ik met een s.w.a.t. vloog code en tegen een av 400 ofzo knalde jumpte er op tijd uit parachute code en toen vond ik de geraamtes van de av 400 en de s.w.a.t. :engel:

Geplaatst:
comment_336724

Mijn mooiste moment was: Dat ik met mijn vliegtuigje, over de legerbasis schoot. Ik sprong uit het vliegtuig, en opende mijn parachute. Zacht en veilig lande ik op een loods met daarin een tank. Snel in de tank, door het hek heen, de wijde wereld in! :bonk:

Geplaatst:
comment_336736

Mijn mooiste monent was toen ik GTA:SA voor de eerste keer uitspeelde.

Een ander mooi moment was op mount chilliad landen(met de at400), stil staan, weer opstijgen en na een tijdje een looping ermee maken.

Geplaatst:
comment_337255

1. 100% vliegschool .. 100% hele spel en paar andere 100% dingen, allemaal fantastische momenten

2. voor het eerst !opzekop! vliegen met die at400 :D

3. going to san fierro .. enerzijds voor het eerst fierro inrijden .. en ik heb met tranen in me ogen van meelijden al die marihuana zitten affikken :D!

4. heeeeeeeeeeeel veel andere momenten :D

Geplaatst:
comment_337378

mijn mooiste moment was dat ik met die remot settel charges van die bommen over heel san andreas had geplaatst. maar daarmee bedoel ik ook overal .ik had zo'n 1500 van die bommen geplaatst duurde wel heel lang :{ en toen zat ik met mijn parachute in de lucht en blaasde alles op was gewoon zo mooi. je zag al die voertuigen en weet ikveel in de fik over heel san andreas maar cj had het niet overleefd :N:bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.