Jump to content
Geplaatst:
comment_162129

Mijn mooiste moment is:Ik vloog eens over de snelweg en toen landde ik midden

op de snelweg,mijn vliegtuig ontplofte(ik was al uitgestapt) en wat ik daarna zag was echt mooi:

Je zag heel veel fikkende auto's, en mijn fikkende vliegtuig.Het was gewoon een grote vurenzee.

Jammer genoeg heb ik er geen foto van gemaakt want ik had geen fototoestel bij.

EDIT:Wat is jullie mooiste moment?

Bewerkt: door *****MARCO*****

• Reacties 370
  • Bezichtigingen 20.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_433788

Mijn mooiste moment uit GTA:San Andreas was: Toen dat ik het voor de eerste keer speelde, Ik vind het er allemaal zo mooi uitzien enzo, alleen toen begon het verhaal. Echt helemaal tegek enzo, ik flipte helemaal en wilde het de hele dag spelen :puh: Dit is natuurlijk wel een beetje zwaar uitgedrukt natuurlijk, alleen was het ongeveer wel zo.. :Y

Geplaatst:
comment_436245

dit is echt mooi en dit kan je overal altijd doen (bij mij tenminste)

ga naar het treinstation waar ook de lowriderhoppingwedstrijd is. daar moet ff w88 tot er een trein aan komt en dan die trein ff jatten (niet wegrijden). nu komt er een dikke verkeerschaos op de weg erboven, een resultaat bij mij was 1. dikke verkeerschaos, botsingen 5932156032 2. 3 auto's zaten letterlijk in elkaar, de ene voorkant in de achterkant van de 2de enzow lol!!! moet je zelf maar eens proberen is echt grappig :Y

Geplaatst:
comment_436256

Toen ik Lowriders ging Tunen, ik was klaar en kwam met een ongelovelijk lekkere bak uit de Loco Low Co.

Ik ben toen wat gereden, op een gegeven moment ben ik op de parkeerplaats gaan staan.

Ik had lekkere muziek opgezet.

En toen ben ik gaan jumpen met die hydraulica als een gek, echt uber hoever die bak springt.

WREED!

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_468068

Mijn mooiste moment in San Andreas noem ik de zogaamde "Fiets-moord". Ik was namelijk op een mountainbike wat aan het rondrijden door Las Venturas, als ik per ongeluk frontaal op een auto knal :bonk: . Maarja, ik vlieg dus samen met mijn fiets door de lucht, en het vette was dat mijn fiets toen bovenop een voorbijganger viel die het niet overleefde :D . Ik heb me toen zoooooooooooo rot gelachen.

Geplaatst:
comment_468664

Ik heb 5 mooie momenten in San Andreas:

1ste:Toen ik voor het eerste het spel speelde ik denk ook dat het voor vele spelers dat het mooiste moment was.

2de:Toen ik de politie achter me kreeg vond ik echt super leuk en met een homie een drive by maken en ze banden plat schieten,Dat was een hele hele mooie moment. :puh:

3de:Toen ik heb 100% heb uitgespeeld,ik had er zo lang aan gedaan(wel eigelijk 5 dagen maarja).

Ik vond het wel jammer geen Sweet,rhyder,Big smoke :-( Toen ben ik wat easter eggs aan het zoeken.

4de:Toen ik me homie's zag ik wilde van een drugsdealer drugs maar hij gaf geen drugs(toen wist ik niet of het kon of niet kon)ik en me homies sloegen hem in elkaar tot hij dood was ben ik ze geweer gepakt en wat geld.

5de:Toen ik me eerste gangster kleren aan trok en me eerste pizza at bij die missie ik zat me vol te proppen tot ik moest kotsen. :puh:

1 mindere:

Toen me spel kapot ging. :-(:-(:-(:-( Was de ergste dag van me leven nu zit ik vol verveling.

Jammer genoeg krijg ik hem niet meer van me moeder maar dan ken je mij nog niet.

Is er nog een feestdag voor de vakantie ?

Geplaatst:
comment_468958

HAHHAHAHA. Mijn mooiste moment he?

Mijn mooiste moment was tegelijkertijd ook lowl. Ik had de cheat gedaan dat ik iedereen voor mijn gang kon opleiden, dus ik ging alleen maar politieagenten doen. Was echt lol!! Dus ik loop zo'n beetje rond. Ik had er al een stuk of 7, ik helemaal happy... komt er een vrouwtje voorbij lopen die boos was op politie-agent. dus ze sloeg een keertje... En gelijk allemaal met die raketdingen erop richten, 1tje schiet (die vrouw stond dichtbij) en dan opeens... BOEEEEM! Het was zo dichtbij dat ze allemaal in een keer dood waren. Zooo lol he! Ik dacht gelijk! LEKKER DAN! LEKKER DAN! LEKKER VOOR DIE POLITIE-AGENTEN!! :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.