June 1, 201016 yr Waar zijn de canibalen in het spel (of zijn ze er niet? wel eens eerder gehoord dat die er zijn) Dan kan ik erop jagen
June 1, 201016 yr Tot nu toe ben ik er al één tegengekomen in de zijmissie: American Appetites. Dat is ook de enige die je zult tegen komen.
June 1, 201016 yr Je kan ze ook random op de map vinden. Je herkent ze aan hun gewelddadige gedrag bij hun kamp. Als je dichtbij hun "kamp" bent hoor je iemand schreeuwen waarop de man op je zal schieten. Als je hem vermoord zal je iemand bij het kamp zien liggen die je kan bevrijden. Het kamp ligt verder onder het bloed met schedels en botten van andere mensen.
June 2, 201016 yr En om terug te komen op de begin vraag van dit topic, waar ze zijn: Bij Hanging Rock, dichtbij Armadillo.
June 2, 201016 yr Author En om terug te komen op de begin vraag van dit topic, waar ze zijn: Bij Hanging Rock, dichtbij Armadillo. Vet, ik ga er één gevangen nemen en in een dorp vrijlaten en ook een keer proberen iemand bij de canibalen achter te laten. Maar ik ga eerst film kijken. Morgen kijk ik wel.
June 2, 201016 yr fucking creepy zijn die gasten, ziet eruit alsof het gewoon een normale kamp is. Maar dan kom je dichterbij en zie je zo een gast vastgebonden zitten en dan komt die kannibaal jou aanvallen. Voor de rest ligt er een onthoofd hoofd paar lichaamsdelen en veel beenderen. Ook is er een pannetje op het vuur, waar waarschijnlijk ook niet veel soeps in zit.
Waar zijn de canibalen in het spel (of zijn ze er niet? wel eens eerder gehoord dat die er zijn) Dan kan ik erop jagen