Jump to content
Geplaatst:
comment_1664970

Staunton Lift Bridge Sectret

Rijd vanuit Shorsides Vale over de Staunton Lift Bridge. Rijdt nog over het ''lift''-gedeelte heen maar rem meteen als je dat gepasseert bent. Denk eraan dat je op de wagen moet klimmen dus hij moet niet te hoog zijn, echter is het ook niet makkelijk als hij zo laag is als de banshee. Parkeer de wagen vervolgens zoals hieronder aangegeven. Let erop dat het exact dezelfde locatie is.

Klim op de wagen, en spring vervolgens verder op het beton, neem 'n kijkje om de hoek. En kijk wat er verschijnt! :cab: Een ''loopgedeelte/geval/brug/dingzo/ja''. Spring erop. Je bent nu op een hele goede plaats om te sniperen en politie helikopters te spotten en/of neer te halen!

92bluewalk2.jpg93bluewalk3.jpg

Tips

• Ga hier niet heen als je minder dan 5 hitpoints over hebt, deze zul je namelijk nodig hebben voor het overleven van de sprong :duh:

Ik weet overigens niet of dit al algemeen bekend was?

96bluewalk1.jpg

Bewerkt: door Dotz

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1669110

Hehe, leuke secret, ik zal es gaan testen of dit ook werkt in LCS ^_^ .

EDIT: Deze loopbrug is niet in LCS

Ik weet bijna zeker dat ik hem in LCS heb gezien. Ik heb de PSP versie, misschien maakt dat uit? :{

Volgens mij zijn de versies nagenoeg identiek, en is het enige verschil het ontbreken van de multiplayer.. Maak anders eens een foto van Toni op de loopbrug!? :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1669618

In LCS is het ook, alleen valt er niet veel te sniperen. :puh:

xdgfib.jpg

Daar zit die loopbrug aan de noordkant van de brug, ofwat?

In GTAIII zit er zeker een aan de zuidkant, ik heb de noordkant nog niet gecheckt!

Dat zal ik vanavond nog ff doen, zit er aan de zuidkant van de brug ook zo'n ''extra'' loopbrug in LCS?

Aan de grote van jou screen neem ik trouwens aan dat je de psp-versie hebt?

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_1669642

Ben nog even wezen kijken, er zitten 4 loopbruggen aan de brug. Linksboven, rechtsboven, linksonder en rechtsonder. Aan de Staunton Island kant kun je wel lekker sniperen. ;)

En ja, ik heb de PSP versie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1669649

Ben nog even wezen kijken, er zitten 4 loopbruggen aan de brug. Linksboven, rechtsboven, linksonder en rechtsonder. Aan de Staunton Island kant kun je wel lekker sniperen. ;)

En ja, ik heb de PSP versie.

Oké! Vanavond even kijken als dat bij GTA III ook zo is. Als dat zo is zal ik het erbij zetten! Maar nu eerst even leren ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.