Jump to content
Geplaatst:
comment_1664997

Ik zat te surfen op mijn favoriete gamenewsflash, en het allernieuwste topic heet 'We were right all along; Grand Theft Auto V: Vice to be shown at E3!'. Ik wou het dus mededelen met jullie, dat topic en erover discusseren. Dit is de foto die het zou kunnen bewijzen, en het belangerijkste onderstreept. (de PDF maar uitgezoomt)

e3_small.png

En dit is de quote van hen topic, en nee, het zijn geen valse dingen dat de admins zelf opmaken, ze zijn gewoon de eerste die overal bij zijn.

It's the usual time of the year when rumours start to spread. This time someone sent us a photo of what appears to be a list of companies showing off their new games at the annual Electronic Entertainment Expo. According to the list, Take-Two Interactive will show off their newest addition to the GTA franchise: Grand Theft Auto V: Vice!

But please, before you start your victory dance, I'd like to point out some things which might prove that this is in fact fake:

-GTA games are always shown under the name of 'Rockstar Games' not Take-Two.

-It's an image file, why not the usual PDF or word document? PDF released now. But has been taken down from google docs, Rockstar pulling some strings?

-Why announce such a big game on E3, with the chance of being pushed out of the spotlight by other big announcements?

Now a list as to why this isn't fake;

-It's a private meeting room on the E3 Showplan that Take-Two has reserved. It's the same room that has been used the past few years where other high release products have been shown behind closed doors such as an early beta of Grand Theft Auto: IV.

-Contacting the E3 organisation reveals that T2 has indeed reserved booth(s): 2823 (public lot), PMR308A (meeting room).

-Publishers are usually the group that reserve these booths and NOT Rockstar Games.

-The PDF has been removed from Google Docs, indicating that Rockstar Games may have ordered a take-down.

En dan wil ik nog wel een bericht van die site mededelen van 9 december 2009, dus toen ze RDR nog aan het maken waren.

Yah, we've all been waiting for this question to be answered. No, GTA5 is not coming out by the end of this year, so let's get over that rumor. Rockstar seems to be answering questions... mildly, but with a hint added. Dan Houser (of Rockstar Games) made this quote:

“There’s a Western game in the works for next spring, and the next GTA to think of. ‘We’ll think of a city first, then the characters,’ says Houser. The script he will end up co-writing will run to around 1,000 pages, nearly ten times as much as a feature film.“

Next Spring... 2010. If Rockstar's pattern of GTA Games is true, along with the additional hint in EFLC manual, then we already know the city. There is no way in hell that Rockstar is going to make a 1000 page script in a couple of months, and get all the animations, textures, models, sounds, etc. in there too.

Michael Pashter says, "While we still expect a GTA game in calendar 2010, it is not clear that the game will be released before the end of Take-Two’s fiscal year ending October 31, 2010.”

(confirms not enough time to finish in like 3-4 months of time)

LASTLY, Anthony Gikas says, "Our confidence in the company’s profitability profile is improving as product flow for FY 2010 is greatly improved and Grand Theft Auto V is expected in FY ‘11.”"

2011, lads. Not to far away. Hopefully Rockstar will improve their failure IV Port for PC, and maybe put a little more cheats in it. It all depends how the Take-Two and Rockstar sales go, that will tell us exactly when GTA V[ice City] will be released

En nog een clue naar GTA V: Gamespot (1 van de bekendste gaming news sites)

Er is dus denk ik veel kans dat de volgende Grand Theft Auto, zich in Vice City zal afspelen. ;D

Kickass! :D

Bewerkt: door Spongzbobbah

• Reacties 319
  • Bezichtigingen 30.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1785409

Wanneer is eigenlijk het eerst volgende game event? Misschien dat we daar een aankondiging krijgen ^_^

Dan is de E3 van 7 t/m 9 juni, gevolgd door Gamescom van 17 t/m 21 augustus, en de TGS van 15/16 september t/m 18 september.

Ik denk echter niet dat R* op een van die grote shows met een aankondiging komt. Ik verwacht eerder dat er spontaan een site met een leuke naam online komt, waarop een teaser te vinden is.

Geplaatst:
comment_1785428

Wat ik miste in IV was het over the top-gevoel zoals je dat in San Andreas had.

Dat heb ik juist niet. Ik ga juist voor het realisme, daar houd ik wel van. Als ik over de top wil, speel ik wel Saints Row 2. Ik denk dat Rockstar met de huidige mogelijkheden ook iets zeer realistisch kan neerzetten, iets wat tot in de puntjes is uitgewerkt.

Het zwemmen, wat door sommigen al wordt genoemd, mag van mij ook blijven en worden uitgebreid met duiken en onder water zwemmen. Wellicht kan men daar nog een missie aan plakken, bijvoorbeeld dat je onder water een schip moet saboteren ofzo. Wat terug mag komen vanuit San Andreas is het moeten trainen om bepaalde dingen te kunnen, en dat je moet eten. Maar wat er dan ook wel in kan is dat je op gezette tijden moet slapen, om vermoeidheid tegen te gaan. Tot slot het sfeertje: Vice City, meer zeg ik daar niet over.

Ik moet toegeven dat ik ook vooral aangetrokken werd tot GTA IV door het realisme. Er zijn erg veel kleine details die verbeterd zijn en veel realistischer lijken. Zoals bijvoorbeeld dat je een raam moet inslaan om een auto te stelen. Bij eerdere GTA's waren de auto's altijd open. Niet bepaald realistisch. Maar van mij mochten er ook veel meer activiteiten en mogelijkheden zijn. Wat Rockstar moet doen is de details in het spel realistisch houden maar de missie meer over the top laten.

Het eten om te overleven en het trainen van je lichaam mag van mij ook wel terugkomen uit San Andreas. Het gaf me meer voldoening, zo tussen de missies door even naar de Gym.

Bewerkt: door vice infernusX

Geplaatst:
comment_1785453

Ik weet niet of het weer helemaal zal worden als in GTA SA, maar ik verwacht toch meer dingen om te doen tussen missies door. In GTA IV verveelde ik me best wel toen ik het 100% had uitgespeeld, in TLaD en TBoGT echter niet. De opbouwende moeilijkheid van de Gang- en Drug Wars hield me erg bezig, en er waren ook nieuwe dingen in de game geplaatst met de uitbreidingen. Meer dialogen, nieuwe peds etc.

Geplaatst:
comment_1785905

Of misschien wordt het weer uitgelekt door een Rockstar-medewerker ;)

Dat is het misschien al. Er zou een game tester zijn geweest die beweert dat hij nu bezig is met het testen van de nieuwe GTA (bron)

Verder hoop ik echt dat een van deze dagen een aankondiging komt. Het maakt niet uit op welke manier.. als het maar vast staat dat er misschien dit jaar of anders volgend jaar een nieuwe GTA in de rekken ligt! :klap:

Geplaatst:
comment_1785932

'The Entertainment Software Association' heeft als het goed is de eerste lijst van game bedrijven die op de E3 van dit jaar zulle verschijnen vrijgegeven. En het leuke voor ons is dat Take-Two Interactive Software ook van de partij is! 0_0

Misschien komen ze om een van hun nieuwste spellen te showen (L.A. Noire) maar wie weet zit er een kans in dat ze de nieuwe GTA vrijgegeven ;)

(bron) :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Geplaatst:
comment_1785941

Dit was vorig jaar ook zo, toen doken er ook verhalen en foto's van (valse) lijsten op. Staat ook in de openingspost en was tevens de reden dat dit topic geopend werd. Uiteraard was dat zo vals als een €7,- biljet, dus daar geloof ik niet meer in eigenlijk. :puh:

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1786040

Dit was vorig jaar ook zo, toen doken er ook verhalen en foto's van (valse) lijsten op. Staat ook in de openingspost en was tevens de reden dat dit topic geopend werd. Uiteraard was dat zo vals als een €7,- biljet, dus daar geloof ik niet meer in eigenlijk. :puh:

Ik ook niet. Vorig jaar wamen er idd van die nepfoto's van een blad waarop staat dat GTA Vice city remake zou worden aangekondigd, maar Take 2 was niet eens op de E3. Ik wil ook graag een nieuwe GTA en ik verwacht zeker een aankondiging dit jaar nog, maar Rockstar zelf heeft nog wat andere games zoals: Agent en L.A. Noire die uit moeten komen. Ik verwacht dat de nieuwe GTA in het voorjaar van 2012 word gereleased aangezien het altijd word uitgesteld.

Geplaatst:
comment_1787364

Ik hoop wel dat je in gta 5 Grote schade kan toerichten aan gebouwen met RPG enzo

Dat zou nooit kunnen en is niet leuk , dan zou het modden al bijna niet mogelijk zijn en missies onspeelbaar, dan is er opeens geen gebouw meer over :7

Geplaatst:
comment_1787384

Ik hoop wel dat je in gta 5 Grote schade kan toerichten aan gebouwen met RPG enzo

Dat zou nooit kunnen en is niet leuk , dan zou het modden al bijna niet mogelijk zijn en missies onspeelbaar, dan is er opeens geen gebouw meer over :7

Het is ook in Red Faction Guerrilla gedaan dus waarom zou het niet in GTA kunnen? hoe modding bijna niet meer mogelijk is is mij een raadsel en voor Missies kun je toch gewoon de gebouwen herbouwen?

Geplaatst:
comment_1787469

Die gametester test alleen concepten en ideetjes. Zo'n gametester heeft waarschijnlijk ook in bijv. GTA III met een lang-gevleugelde Dodo gevlogen. Ja, ze zijn waarschijnlijk al lang in de gametesting fase, maar dat zegt niks. Ook vertrouw ik die lijst van E3 best hoor. Alleen zegt Take2 eerder iets over bijvoorbeeld BioShock dan GTA, volgens mij deed Rockstar dat namelijk zelf.

Geplaatst:
comment_1787506

Correct.

En denk trouwens dat ze eerst gewoon het spel standaard testen, dus de map eerst kaal en vervolgens functies op een hele kale bugvrije map om zo de bugs uit de functies te halen, dan vervolgens worden deze aan het spel zelf toegevoegt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.