Jump to content
Geplaatst:
comment_1664997

Ik zat te surfen op mijn favoriete gamenewsflash, en het allernieuwste topic heet 'We were right all along; Grand Theft Auto V: Vice to be shown at E3!'. Ik wou het dus mededelen met jullie, dat topic en erover discusseren. Dit is de foto die het zou kunnen bewijzen, en het belangerijkste onderstreept. (de PDF maar uitgezoomt)

e3_small.png

En dit is de quote van hen topic, en nee, het zijn geen valse dingen dat de admins zelf opmaken, ze zijn gewoon de eerste die overal bij zijn.

It's the usual time of the year when rumours start to spread. This time someone sent us a photo of what appears to be a list of companies showing off their new games at the annual Electronic Entertainment Expo. According to the list, Take-Two Interactive will show off their newest addition to the GTA franchise: Grand Theft Auto V: Vice!

But please, before you start your victory dance, I'd like to point out some things which might prove that this is in fact fake:

-GTA games are always shown under the name of 'Rockstar Games' not Take-Two.

-It's an image file, why not the usual PDF or word document? PDF released now. But has been taken down from google docs, Rockstar pulling some strings?

-Why announce such a big game on E3, with the chance of being pushed out of the spotlight by other big announcements?

Now a list as to why this isn't fake;

-It's a private meeting room on the E3 Showplan that Take-Two has reserved. It's the same room that has been used the past few years where other high release products have been shown behind closed doors such as an early beta of Grand Theft Auto: IV.

-Contacting the E3 organisation reveals that T2 has indeed reserved booth(s): 2823 (public lot), PMR308A (meeting room).

-Publishers are usually the group that reserve these booths and NOT Rockstar Games.

-The PDF has been removed from Google Docs, indicating that Rockstar Games may have ordered a take-down.

En dan wil ik nog wel een bericht van die site mededelen van 9 december 2009, dus toen ze RDR nog aan het maken waren.

Yah, we've all been waiting for this question to be answered. No, GTA5 is not coming out by the end of this year, so let's get over that rumor. Rockstar seems to be answering questions... mildly, but with a hint added. Dan Houser (of Rockstar Games) made this quote:

“There’s a Western game in the works for next spring, and the next GTA to think of. ‘We’ll think of a city first, then the characters,’ says Houser. The script he will end up co-writing will run to around 1,000 pages, nearly ten times as much as a feature film.“

Next Spring... 2010. If Rockstar's pattern of GTA Games is true, along with the additional hint in EFLC manual, then we already know the city. There is no way in hell that Rockstar is going to make a 1000 page script in a couple of months, and get all the animations, textures, models, sounds, etc. in there too.

Michael Pashter says, "While we still expect a GTA game in calendar 2010, it is not clear that the game will be released before the end of Take-Two’s fiscal year ending October 31, 2010.”

(confirms not enough time to finish in like 3-4 months of time)

LASTLY, Anthony Gikas says, "Our confidence in the company’s profitability profile is improving as product flow for FY 2010 is greatly improved and Grand Theft Auto V is expected in FY ‘11.”"

2011, lads. Not to far away. Hopefully Rockstar will improve their failure IV Port for PC, and maybe put a little more cheats in it. It all depends how the Take-Two and Rockstar sales go, that will tell us exactly when GTA V[ice City] will be released

En nog een clue naar GTA V: Gamespot (1 van de bekendste gaming news sites)

Er is dus denk ik veel kans dat de volgende Grand Theft Auto, zich in Vice City zal afspelen. ;D

Kickass! :D

Bewerkt: door Spongzbobbah

  • Reacties 319
  • Bezichtigingen 30.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1787580

Ik hoop wel dat je in gta 5 Grote schade kan toerichten aan gebouwen met RPG enzo

Dat zou nooit kunnen en is niet leuk , dan zou het modden al bijna niet mogelijk zijn en missies onspeelbaar, dan is er opeens geen gebouw meer over :7

Je hebt zelfs in SA toch wel eens missies waar (delen van) huizen vernietigd worden?

Al vind ik niet dat het zo moet blijven. Het moet wel weer gefixed worden op het moment dat je er ver genoeg vandaan gaat. Anders is op een gegeven moment inderdaad heel de stad plat...

Geplaatst:
comment_1787585

Het zou wel kunnen voorkomen, maar dan gescript, zoals het nu ook al gebeurd in IV, TLaD en TBoGT

De savehuizen in IV en TLaD zijn, nadat ze zijn afgebrand in het verhaal, ook niet meer bruikbaar, net als de taxicentrale van Roman. En de kraan die je in TBoGT opblaast, blijft beschadigd.

Dat mag van mij ook wel terugkeren, en dan ook nog wel in grotere getale.

Geplaatst:
comment_1787618

Je hebt zelfs in SA toch wel eens missies waar (delen van) huizen vernietigd worden?

Al vind ik niet dat het zo moet blijven. Het moet wel weer gefixed worden op het moment dat je er ver genoeg vandaan gaat. Anders is op een gegeven moment inderdaad heel de stad plat...

Ja delen , maar niet dat je hele steden kan opblazen, dan blijft er niks meer over

Geplaatst:
comment_1787748

Er kan natuurlijk ook een passende ingame oplossing voor gevonden worden. Ik denk dat Rockstar het best kan maken om een vernietigd gebouw te laten "renoveren". Ieder gebouw wat dan te slopen valt, zou in de eerste drie ingame dagen kunnen worden afgezet met politielint, en de drie dagen erna omgeven zijn met bouwvakkers. Op dag zeven (bijna bijbels :engel: ) is dan het gebouw weer zoals het was. :Y

Geplaatst:
comment_1788022

Inderdaad, ik denk dat er in GTA nooit massavernietigingswapens zullen worden gebruikt, dat past er gewoon niet bij. Maar ik denk niet dat Rock* het zal inpassen in het spel. Hooguit wat gescripte vernietigingen, die dan heel misschien nog gerepareerd zullen worden.

Geplaatst:
comment_1788107

In GTA word/werd geen frostbite gebruikt omdat Liberty City een directe kopie van New York was en ze het anders met activisten aan de stok kregen die zouden zeggen dat het mogelijk is om een aanslag te plegen en dat soort azijnzeikerij. Ik heb geen "alle gebouwen moeten kapot" engine nodig om lol te maken, dat doe ik al door alles wat je nu al kan doen en laten :tu: .

Geplaatst:
comment_1789240

Ik denk dat ze eerder de Geo-Mod 2 engine (van Red Faction: Guerrilla) zouden gebruiken dan de Frostbite engine (van de BF-series, wat je er zo aardig bij had gezet zodat ik moest gaan wikipediaén). De Frostbite engine is van EA Games, en aangezien EA T2 over wou kopen zullen ze minder aardig zijn in de vraagprijs, denk ik, en ook is de Geo-Mod engine al gebruikt in een free-roaming spel vergelijkbaar met GTA IV.

Maar ik wil geen alles-kan-kapot engine. Het is vrijwel onmogelijk om dat goed en realistisch genoeg te laten verlopen, vooral wat er daarna gebeurt. Je kan een gebouw makkelijk kapot maken, maar dan zou dat imo ook op het nieuws moeten verschijnen, een politie wagen buiten het gebouwtje voor politie onderzoek ofzo, en dan nog de opbouwing van het spel zelf. En dan moet het imo bij elkaar ook wel een dag of 2 duren, anders is het te lang. Ik zou het heel knap van ze vinden mochten ze dat voor elkaar krijgen.

Geplaatst:
comment_1789267

Ze blijven voorlopig vrijwel zeker op de RAGE Engine. Als je nu kijkt naar Red Dead Redemption zie je dat ze bepaalde dingen al veel realistischer hebben gemaakt. Zoals het weersysteem, om maar even een voorbeeld te noemen. Rockstar heeft nog lang niet alles uit deze engine gehaald, en ik denk dat ze hier nog wel een tijdje mee doorgaan. Ik vind het alleen maar goed, ze hebben nu de mogelijkheid om deze engine zoveel mogelijk uit te breiden.

Geplaatst:
comment_1790033

Ik denk dat ze eerder de Geo-Mod 2 engine (van Red Faction: Guerrilla) zouden gebruiken dan de Frostbite engine (van de BF-series, wat je er zo aardig bij had gezet zodat ik moest gaan wikipediaén). De Frostbite engine is van EA Games, en aangezien EA T2 over wou kopen zullen ze minder aardig zijn in de vraagprijs, denk ik, en ook is de Geo-Mod engine al gebruikt in een free-roaming spel vergelijkbaar met GTA IV.

Enig verschil is dat RF:Guerrilla wel stukken en stukken minder bebouwd was dan GTA4

Maar ik wil geen alles-kan-kapot engine. Het is vrijwel onmogelijk om dat goed en realistisch genoeg te laten verlopen, vooral wat er daarna gebeurt. Je kan een gebouw makkelijk kapot maken, maar dan zou dat imo ook op het nieuws moeten verschijnen, een politie wagen buiten het gebouwtje voor politie onderzoek ofzo, en dan nog de opbouwing van het spel zelf. En dan moet het imo bij elkaar ook wel een dag of 2 duren, anders is het te lang. Ik zou het heel knap van ze vinden mochten ze dat voor elkaar krijgen.

Nouja, het is op zich wel leuk om uit te voeren, maar op het moment is om alles soepel e.d. te laten verlopen, en ook ´the aftermath´ is nogal een probleem verhaal hierin, het vrijwel onmogelijk om goed uit te voeren. Als je al ziet hoeveel moeite GTA4 heeft om verschillende wagenmodels te laden is een compleet te verwoesten stad al wel game over.

Wat wel meer ´sfeer´ zou toevoegen is bijvoorbeeld om tuinen en dergelijke, betonnen muren voor tuinen wel verwoestbaar te maken, gebouwen zelf zijn niet verwoestbaar, maar muurtjes en opjecten zijn dat wel.

Geplaatst:
comment_1790372

Ze blijven voorlopig vrijwel zeker op de RAGE Engine. Als je nu kijkt naar Red Dead Redemption zie je dat ze bepaalde dingen al veel realistischer hebben gemaakt. Zoals het weersysteem, om maar even een voorbeeld te noemen. Rockstar heeft nog lang niet alles uit deze engine gehaald, en ik denk dat ze hier nog wel een tijdje mee doorgaan. Ik vind het alleen maar goed, ze hebben nu de mogelijkheid om deze engine zoveel mogelijk uit te breiden.

De RAGE engine was oorspronkelijk bedoeld om volledig te draaien om Red Dead Redemption. En GTA IV was eigenlijk de eerste grote test (na een kleine test met TableTennis). En je zag inderdaad heel veel verbeteringen, dus het is vrijwel zeker dat ze de volgende GTA vervolgen met deze engine.

Geplaatst:
comment_1790377

De engine daar is niks mee maar zoals er al is gezegd kunnen ze nog veeeeel meer uit die engine halen, daar bedoel ik niet mee dat alle gebouwen kapot moeten gaan maar gewoon over het algemeen.

En over de stad ik denk toch echt dat het terug san andreas gaat worden.

En weet je wat ik leuk zou vinden in de nieuwe gta : een drilboor :D , dat je mensen kan neer drillen en in het beton drillen enzo :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.