June 22, 200520 yr er komt na 8streepjes installatie een fout er staan feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: audio File: E:\data2.cab error: onjuiste functie. kan je me aub helpen ik zou je heel dankbaar zijn
June 22, 200520 yr Een nogal veel voorkomend probleem bij die DVD's van Rockstar games :-O Tot nu toe is volgens mij steeds de DVD ruilen de oplossing geweest. Ik heb het zelf ook een keer gehad met een ander spel, ook bij een *.CAB bestand. Toen had ik hem in een nieuwere DVD speler in dezelfde computer geprobeert en die deed het wel, dus het kan ook nog je speler zijn die vies is.....
June 24, 200520 yr Een nogal veel voorkomend probleem bij die DVD's van Rockstar games :-OTot nu toe is volgens mij steeds de DVD ruilen de oplossing geweest. Ik heb het zelf ook een keer gehad met een ander spel, ook bij een *.CAB bestand. Toen had ik hem in een nieuwere DVD speler in dezelfde computer geprobeert en die deed het wel, dus het kan ook nog je speler zijn die vies is..... KOmt ook veel voor bij illigale versies....
June 24, 200520 yr KOmt ook veel voor bij illigale versies.... Dus?.. :huh: Een originele game kan net zo goed een kras hebben waardoor een deel het niet meer doet. Zoals zeemon als zei, ruilen is de beste manier.
er komt na 8streepjes installatie een fout er staan
feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data
Component: audio
File: E:\data2.cab
error: onjuiste functie.
kan je me aub helpen ik zou je heel dankbaar zijn