June 3, 201015 yr Hi, Is er een cop-bike op GTA IV op de PS3, ik heb het op foto's gezien op een forum... Zo ja ! Waar dan ?? Ty
June 4, 201015 yr Bike = fiets. In GTA IV wordt niet gefietst... Ik neem aan dat je de politie-motor bedoelt?
June 4, 201015 yr Bike = fiets. In GTA IV wordt niet gefietst... Ik neem aan dat je de politie-motor bedoelt? Wat denk je nu zelf? Bestaat er iets al een politie fiets..? Edited June 4, 201015 yr by SNIPER44
June 4, 201015 yr Bestaat er iets al een politie fiets..? Euhm ja, dat bestaat weldegelijk . guardian80, de Police Bike noemt nu eenmaal zo in het spel .
June 4, 201015 yr Bestaat er iets al een politie fiets..? Euhm ja, dat bestaat weldegelijk . Bedoelde ingame.
June 7, 201015 yr Bike kan zowel motor als fiets betekenen hoor, pas in het vervolg dus een beetje logica toe voor je zoiets post he .
June 10, 201015 yr welraar dat hij niet in single player is te vinden.mischien doen ze dat nog in een update
June 18, 201015 yr Bike = fiets. In GTA IV wordt niet gefietst... Ik neem aan dat je de politie-motor bedoelt? Fiets is in het engels bike of bicycle. Een motor kan een bike, chopper of motorbike zijn. Bike kan dus bij allebei...
Hi,
Is er een cop-bike op GTA IV op de PS3, ik heb het op foto's gezien op een forum... Zo ja ! Waar dan ??
Ty