Geplaatst: 3 juni 201014 jaren comment_1666234 Hallo allemaal. Ik zei toch dat ik stories of liberty city gaat stoppen. Sorry daarvoor; Ik heb me GTA IV meer op Low neergezet. Het werkte weer. (Ik ga de reden vertelen, waarom ik zei dat de film niet meer zal komen???) (Omdat ik dacht dat ik storing had. Maar over 3 maanden later. Heeft 1 vriend van mij gezegd, dat ik me EFLC op low moet neerzetten. Dat werkte) Nu kan de verhaal weer beginnen: Ik heb besloten dat de film maximal 4 of 5 zeisoenen komen in de film: 3 Juni heb ik Part 9, Part 10, Part 11, Part 12, Part 13, & Part 14 op youtube neergezet (Ik meen het echt-Geen grap) In elk seizoen komt 8 parts. _______________________________________________________________________________ Het gaat over de 3 helden van Liberty city: Niko bellic, Johnny klebits & luis lopez. ik weet niet hoe ik moet zeggen. Gta 4 is een game. Maar ik wil dat er een movie komt. Daarom ga ik maken. Maar het is leuker, Als de 3 helden in 1 film komt. Per Part, Is 10 minuten. ON YOUTUBE __________________________________________________________________________________ Niko's verhaal (100%) Filming. Johnny's verhaal (100%) Filming. Luis's verhaal (100%) Filming. Om de verhaal goed te volgen - Heb ik een seizoen lijst gemaakt: Ik geef wel 1 geheim: Part 8 zal jij Johnny & Niko zien in de film. Hier is de Site van Stories of liberty city - http://storiesoflibertycitythemovie.jouwweb.nl/ Dit is om te laten weten, Dat de verhaal toch door gaat. (AUB geen scheldwoorden, Onbeleefde berichten & Graag geen klachten over mij schrijfwerk) Ik ben echt druk bezig met de film. Heb je nog vragen over de film? Stuur een bericht. Als me aboneren op youtube, Kun je ook makkelijk de verhaal volgen - Mij youtube channel: http://www.youtube.com/user/libertycitymissions Hier zijn fotos van de film. Succes met het volgen van het echte GTA IV verhaal. Bewerkt: 15 juni 201014 jaren door LibertySeasnake
Geplaatst: 14 juni 201014 jaren comment_1672921 alleen een foto zie ik Als je die 'foto' afspeelt kan je klikken op links in de foto om naar de afleveringen te gaan.
Geplaatst: 15 juni 201014 jaren Auteur comment_1673988 Ik heb ook fotos van Stories of liberty city. screenshotos van de film in een video gemaakt. Dan kun je fotos zien. Hier is de video:
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren Auteur comment_1680489 Morgen zal Part 33 komen. Dan is de moment: The museum exchange. En season 4 is klaar. Stories of liberty city heeft part 49 Bewerkt: 27 juni 201014 jaren door LibertySeasnake
Geplaatst: 8 juli 201014 jaren Auteur comment_1686895 Het is zo ver. De einde van stories of liberty city komt eraan. Er zijn 2 keuzes. Choose 1 of Choose 2 Choose 1 of Choose 2
Geplaatst: 16 juli 201014 jaren Auteur comment_1691399 Bij Choose 2 praten ze door elkaar in de auto. Dat komt door Video editor. Ze hebben vaak problempjes met het praten in video editor. Ik weet dat oook niet. misschien een bug in video editor.
Geplaatst: 16 juli 201014 jaren comment_1691431 Bij Choose 2 praten ze door elkaar in de auto. Dat komt door Video editor. Ze hebben vaak problempjes met het praten in video editor. Ik weet dat oook niet. misschien een bug in video editor. Als je opnieuw rendered gaat lukt het waarschijnlijk wel. Ik heb ook al veel ervaring met de video editor, en de geluiden lopen niet altijd synchroon met de beelden.
Geplaatst: 16 juli 201014 jaren comment_1691593 Hier is mijn mening je filmpje is slecht. De teletubies hebbeen een betere inhoud. Veder is dit geen filmpje, je hebt gewoon wat senes opgenome en aanelkaar geplakt en in delen geupload ! Zo als een Americaan zegt: This is totaly crap, get ofline and get a life ! Als je de volgende keerw at doet, doe eht dan goed, dankje! MVG. Kratod
Hallo allemaal.
Ik zei toch dat ik stories of liberty city gaat stoppen.
Sorry daarvoor; Ik heb me GTA IV meer op Low neergezet. Het werkte weer.
(Ik ga de reden vertelen, waarom ik zei dat de film niet meer zal komen???)
(Omdat ik dacht dat ik storing had. Maar over 3 maanden later. Heeft 1 vriend van mij gezegd, dat ik me EFLC op low moet neerzetten. Dat werkte)
Nu kan de verhaal weer beginnen:
Ik heb besloten dat de film maximal 4 of 5 zeisoenen komen in de film:
3 Juni heb ik Part 9, Part 10, Part 11, Part 12, Part 13, & Part 14 op youtube neergezet (Ik meen het echt-Geen grap)
In elk seizoen komt 8 parts.
Maar het is leuker, Als de 3 helden in 1 film komt.
Per Part, Is 10 minuten. ON YOUTUBE
__________________________________________________________________________________
Niko's verhaal (100%) Filming.
Johnny's verhaal (100%) Filming.
Luis's verhaal (100%) Filming.
Om de verhaal goed te volgen - Heb ik een seizoen lijst gemaakt:
Ik geef wel 1 geheim: Part 8 zal jij Johnny & Niko zien in de film.
Hier is de Site van Stories of liberty city - http://storiesoflibertycitythemovie.jouwweb.nl/
Dit is om te laten weten, Dat de verhaal toch door gaat.
(AUB geen scheldwoorden, Onbeleefde berichten & Graag geen klachten over mij schrijfwerk)
Ik ben echt druk bezig met de film.
Heb je nog vragen over de film? Stuur een bericht.
Als me aboneren op youtube, Kun je ook makkelijk de verhaal volgen - Mij youtube channel: http://www.youtube.com/user/libertycitymissions
Hier zijn fotos van de film.
Succes met het volgen van het echte GTA IV verhaal.
Bewerkt: door LibertySeasnake