Geplaatst: 4 juni 201014 jaren comment_1666377 Hallo allemaal ik was benieuwd in welke servers op samp jullie eigenlijk spelen als je zin heb post dan fftjes het ip en de naam ik speel meestal in awesome stuntages
Geplaatst: 4 juni 201014 jaren comment_1666392 Ik zit vaak in de private server van Desert Storm, maar soms kan je mij ook vinden in de Minimissions server.
Geplaatst: 4 juni 201014 jaren comment_1666395 Ik was ooit Administrator daar (nu moderator), maar naar mijn idee heeft de server zijn glans verloren. Er is te weinig variatie in de missies. Ook het ontbreken van een forum is een hekel punt. Momenteel speel ik af en toe op CrazyBobs of SACNR. Binnenkort m'n eigen CNR server; met nog nooit geziene features zoals de mogelijkheid om spike strips te leggen (die de banden daadwerkelijk lek maken) en wegversperringen op te stellen. Ten-codes worden automatisch geconverteerd. (bv. 10-4 wordt Okay, understood) Nu al meer dan 50 te betreden interiors en er worden er nog steeds toegevoegd. (Eigenlijk ben ik nu best wel veel reclame aan het maken )
Geplaatst: 4 juni 201014 jaren comment_1666603 ik speel bijna alteid op: partyserver 0.3 erg leuk vind ik de server vooral s'avonds met de hydra's
Geplaatst: 5 juni 201014 jaren comment_1667498 HostName: .::[TDM] Call Of Duty 5 - Resurrection::. Address: >>> Door San: Knip<<< Players: 170 / 170 Ping: 10 Mode: COD5 TDM RESURRECTION v4.15 Map: COD5 Resurrection dit is een engelse server met tdm. de eigenaar is belgs, dus waarschijnlijk zul je niet veel ping hebben ook is er een forum/site: cod5samp.com (als dit niet mag, pm me dan ofzo) Bewerkt: 6 juni 201014 jaren door Sandra
Geplaatst: 6 juni 201014 jaren comment_1667883 Grondregels Geen reclame Ip-adressen verwijderd & topic locked
Hallo allemaal
ik was benieuwd in welke servers op samp jullie eigenlijk spelen
als je zin heb post dan fftjes het ip en de naam
ik speel meestal in awesome stuntages