Geplaatst: 4 juni 201015 jaren comment_1666415 Hoi! Ik heb een screentje voor GTAIV: het leven in LC. Type: Uithangbord voor een videoproject (foto) Stijl: Kies maar Grootte: 1680x1080 Voorbeeld: hier en zonder letters daar Tekst: Die er nu instaat, mag verplaatst worden Rand: Als het erbij past Kleuren: Kies maar Render (optioneel): - Extra (optioneel): Ik geef jullie een vrije keuze om met deze afbeelding te experimenteren, zorg dat het iets moois wordt dat mensen aanspreekt om in het serie topic te komen kijken! Bewerkt: 4 juni 201015 jaren door jvj
Geplaatst: 12 juni 201014 jaren comment_1672082 Hopelijk vind je het wat. Heb ook een soort cartoonachtig filtertje erin verwerkt, wat niet erg zichtbaar is, maar toch een mooi geheel maakt.
Geplaatst: 12 juni 201014 jaren Auteur comment_1672129 Hopelijk vind je het wat. Heb ook een soort cartoonachtig filtertje erin verwerkt, wat niet erg zichtbaar is, maar toch een mooi geheel maakt. Hij is leuk. Dank je!
Hoi! Ik heb een screentje voor GTAIV: het leven in LC.
Type: Uithangbord voor een videoproject (foto)
Stijl: Kies maar
Grootte: 1680x1080
Voorbeeld: hier en zonder letters daar
Tekst: Die er nu instaat, mag verplaatst worden
Rand: Als het erbij past
Kleuren: Kies maar
Render (optioneel): -
Extra (optioneel): Ik geef jullie een vrije keuze om met deze afbeelding te experimenteren, zorg dat het iets moois wordt dat mensen aanspreekt om in het serie topic te komen kijken!
Bewerkt: door jvj