Jump to content
Geplaatst:
comment_1667119

Met Toestemming -Matthijs- en .Levi. presenteer ik jullie:

Design/pimp your gun contest

Welkom bij de officiele design/pimp your gun contest.

Het draait hier om de simpele 'Pimp your gun' programma van de Pimp your gun website. Deze contest is gestart na aanleiding van het "Show je mooiste gundesign hier!" Topic.

Ik deze wekelijkse contest creeër, pimp of verander je een wapen.

Iedereen kan meedoen, zolang je er maar interesse in hebt.

Iedere week zal ik een nieuwe opdracht benoemen, Die komt in deze post te staan zodat je hem altijd kan bekijken. Er zijn uiteraard verschillende opdrachten voor iedere week. De ene week is het SMG's only, De andere week moet je weer een wapen aanpassen. Je weet niet wat het zal zijn zolang hij nog niet in de hoofdpost staat.

Inleveren kan tot Zaterdag om 12:00 uur. Iedere inzending die daarna zal komen zal niet meedoen. Vanaf dat moment kan er gestemd worden in het desbetreffende topic dat hier te vinden is. Ook zal op dat moment de volgende opdracht van start gaan en kan je voor die opdracht weer inleveren. De winnaar zal bekend gemaakt worden en zijn wapen komt hier in de hoofdpost te staan.

Aan deze contest zijn uiteraard wat regels verbonden. De regels zijn:

• Je wapen moet aan de opdracht voldoen.
  • Je wapen moet origineel zijn. Een eerder geplaatst wapen mag niet.
  • De wapen moet door jou gemaakt zijn.
  • Je wapen moet een Naam en beschrijving hebben. De beschrijving hoeft niet zo groot te zijn.
  • Je mag gebruik maken van de Oude of de Nieuwe versie. Tenzij het die week staat aangegeven.
  • Je wapen mag niet bewerkt worden via Photoshop
  • 1 Wapen per week. Je mag ook niet 2 wapens in 1 plaatje stoppen. Je mag wel nog binnen de deadline je wapen veranderen.
  • Gebruik dit lijstje

[b]Naam wapen: [/b]
[b]Omschrijving: [/b]
[img=...]

Voldoet je wapen niet aan een van deze dingen dan zal hij gediskwalificeerd worden voor die week.

Aan het stemmen zitten ook wat regeltjes verbonden:

• Je mag niet op jezelf stemmen.
  • Je geeft een naam en een reden.
  • Je stemt HIER

Buiten deze regels om gelden de normale forumregels ook hier.

Veel plezier en succes.

De opdracht van deze ronde is:

Vrije keuze

Maak iets geheel uit jou verbeelding, Het moet een wapen zijn, ;) Er zijn dit maal geen limieten.

Reageren op een ander in dit topic is verboden!!!

Reageren kan in het daarvoor bestemde topic,

Vragen stellen kan via PB!

De Winnaar van de Vorige ronde was Dji-unit met de Ultimate sniper

ROFL1.png

Contest in voor nu geeindigt. Maar zal misschien ooit nog openen.

Alle winnaars van alle rondes staan hieronde.

Bewerkt: door Rinaldootje

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 5.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1676959

Naam: MICRO-SMG 1400NW

Omschrijving: een simpele smg, niet al te groot, waardoor hij ook als 2e wapen meegenomen kan worden in een tas bijvoorbeeld, verder een extra groot magazijn voor dubbel zoveel kogels als normaal, verstelbare forehand en verstelbare stock, zodat je zelf kan kiezen hoe je hem wil dragen, nauwkeurig tot zo'n 150 meter.

mysmg.jpg

Bewerkt: door jellemuis

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1677151

Naam:Tactical Assault SMG

Omschijving: Een SMG met buttstock die in te schuiven is. 20 kogels magazijn, Flashlight uiteraard voor in het donker waardoor dit wapen perfect te gebruiken is voor de S.W.A.T. forces

myweaponhf.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1679676

Oke voor Deze week is het weer gesloten.

Een nieuwe week een nieuwe ronde.

En deze keer is het een vrije ronde. Creëer iets in de oude versie.

Deze week moet je iets maken met de oude versie. Maak niet uit was. Een hand pistool, een sniper. Je mag zelfs een van de standaard wapens veranderen.

om aan te tonen dat het met de oude versie is gemaakt wil ik dat je er een lege kogelhuls bijdoet. Dit is het bewijs dat hij met de oude versie is gemaakt.

het maakt niet uit welke huls. hij hoeft niet bij het wapen te horen. het is alleen om aan te tonen dat hij met de oude versie is gemaakt.

En vergeet ook niet te stemmen op jou favoriet van vorige week. :D

http://www.gtaforum....est-stem-topic/

EDIt: Lazer is ook voldoende bewijs.

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1679729

Naam wapen: Tactical shotgun, sniper

Omschrijving: Dit wapen is een Shotgun, maar kan ook dienen als sniper. Het enigste dat verandert moet worden is de magazine en de barrel. Beide zijn ze makkelijk eraf te halen.

In deze versie is hij in Shotgun mode. (De kogel is voor de sniper mode maar ook nodig in deze ronde). Hij is semi automatisch, heeft bijna geen terugslag en is zeer precies.

myweapon2l.jpg

Geplaatst:
comment_1679805

Naam wapen:C Tactive

Omschrijving: Schiet accuraat en snel.

myweapon4.jpg

Ik heb er per ongeluk een hele kogel ingedaan. Kunnen jullie me vertrouwen en dat ik dan zeg dat ik hem met de oude heb gemaakt.

Ik zie nu ook dat er een laser in zit, tel die maar als het bewijs!

Bewerkt: door dji-unit

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1683749

Nieuwe Ronde nieuwe kansen.

Verander een AK

Deze week mag je een AK veranderen. Het maakt niet uit welke AK. De AK74, AKS74U, AKM het maakt niet uit. Zolang het nog maar duidelijk zichtbaar is dat het een AK is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1691879

Naam wapen: AK74- Spec-ops

Omschrijving: Een AK met inschuifbare buttstock, dubbele magazijn, Is het ene leeg dan draai je hem om en heb je een nieuwe. Er is een nieuwe foregrip op gedaan die je meer grip geeft. De scoop erop heeft tot 4x zoom. De flashlight maakt het uiteraard geschikt voor in het donker.

myweapon3z.jpg

Geplaatst:
comment_1691948

Naam wapen:AK-855 AEM

Omschrijving:Dit is de AK-855 All Extensions Mod. Niet alles zit erop maar kan er wel op geplaatst worden. Op dit moment zit er een dubbele scoop op, de voorste is om re richten/zoomen, de 2e is voor de infrarood/nacht modus zodat je in alle omstandigheden kunt opereren. Er zitten 2 magazijnen onder, 1 voor normale kogels en de ander voor de speciale kogels. Op dit moment zitten er TFR kogels in. Dit staat voor Target Following Rounds. Voorop zit het systeem waarmee je een punt kunt zetten op een vijand en als je dan een TFR afschiet dan zal hij op dit punt afgaan. uiteraard kan hij niet opeens een bocht van 90 graden nemen maar als op elke 100 meter dat hij aflegd kan hij 2 tot 5 meter afwijken van zijn schiet richting om het gezetten target te raken.

2uz8l0n.jpg

Geplaatst:
comment_1692697

Naam:AK74-SBA

Omschrijving: Een licht versie van de ak47 er zitten 2 magazijnen in en ook 2 lopen. zo dat ze tegelijk kunne afschieten op één zit een silencer voor de silence attack en de ander voor het slagveld. je denkt van ik zie geen 2 trekkers. maar haast de trekker zit een schakelaartje voor welke je wil kiezen. verder zit nog een Mes bij het magazijn. die je er makkelijk uit kan halen. en er zit ook nog een Bipod op voor de stabiliteit.

myweapon.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.