Geplaatst: 6 juni 201015 jaren comment_1667782 Beste lezers Ik had mijn E station geformateerd. Daarna is er helemaal niks meer van over. Als ik een instelling wil wijzigen staat er dat ik het moet formateren terwijl ik dat al heb gedaan.
Geplaatst: 9 juni 201015 jaren comment_1670328 Heb je na het formatteren wel een nieuwe partitie gemaakt?
Geplaatst: 12 juni 201015 jaren Auteur comment_1671535 Heb je na het formatteren wel een nieuwe partitie gemaakt? Ja, maar er komt dan te staan; je moet de schijf formateren. Is er geen tooltje waarmee je partitie maakt in de bios? Ik had er 1 op cd maar ik heb hem kwijt.
Geplaatst: 12 juni 201015 jaren Auteur comment_1671555 Nu wordt mijn hardeschijf ook al niet meer gevonden door de pc Topic mag op slot. Probleem opgelost. >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<
Geplaatst: 12 juni 201015 jaren comment_1671605 Topic mag op slot. Probleem opgelost. Hoe? Het is natuurlijk wel handig zodat mensen het weten en naar de oplossing kunnen verwijzen als iemand hetzelfde probleem krijgt
Geplaatst: 12 juni 201015 jaren Auteur comment_1671618 Topic mag op slot. Probleem opgelost. Hoe? Het is natuurlijk wel handig zodat mensen het weten en naar de oplossing kunnen verwijzen als iemand hetzelfde probleem krijgt Oja vergeten Je gaat naar configuratie scherm-systeembeheer-computerbeheer-opslag-schijfbeheer. Daar kan je verder een partitie aanmaken en formateren.
Beste lezers
Ik had mijn E station geformateerd. Daarna is er helemaal niks meer van over. Als ik een instelling wil wijzigen staat er dat ik het moet formateren terwijl ik dat al heb gedaan.