June 6, 201015 yr Beste forumleden, Ik heb eens geprobeerd om zelf een cleo scriptje voor GTA VC te maken, maar telkens als ik het wil compilen, dan geeft hij de volgende fout aan : En wanneer ik een bestaande cleo mod voor VC probeer te bewerken geeft hij de volgende fout aan : Kan iemand mij helpen ? Ik zou graag een cleo script voor VC willen maken M.v.g
June 6, 201015 yr Die eerste error kan ik je mee helpen, die tweede niet. Het komt omdat je komma's gebruikt in de opcode. Deze kan je alleen gebruiken bij blabla.blabla(blabla, blabla, blabla). Bij een gewone opcode moet een spatie staan. Correcte code: {$CLEO .CS} 0167: 0@ = create_marker_at -371.8808 -538.7022 17.2833 1 3 0A93: end_custom_thread
June 6, 201015 yr Author Die eerste error kan ik je mee helpen, die tweede niet. Het komt omdat je komma's gebruikt in de opcode. Deze kan je alleen gebruiken bij blabla.blabla(blabla, blabla, blabla). Bij een gewone opcode moet een spatie staan. Correcte code: {$CLEO .CS} 0167: 0@ = create_marker_at -371.8808 -538.7022 17.2833 1 3 0A93: end_custom_thread Ok, ik heb dat gedaan, nu geeft hij deze fout : M.v.g
June 6, 201015 yr Zorg dat je bij SannyBuilder instellingen het juiste pad naar je Vice City installatiemap hebt ingesteld.
June 6, 201015 yr Author Zorg dat je bij SannyBuilder instellingen het juiste pad naar je Vice City installatiemap hebt ingesteld. Heb ik al gedaan
June 6, 201015 yr Heb je ook het opcodes.txt pad ingesteld naar de opcodes.txt van Vice City die in in de SannyBuilder3/data/vc map staat?
June 6, 201015 yr Author Heb je ook het opcodes.txt pad ingesteld naar de opcodes.txt van Vice City die in in de SannyBuilder3/data/vc map staat? Nee, hoe moet dat ? Aha, nu ik eraan denk, tijdens de installatie van CLEO voor VC gaf hij 2 fouten aan : - één van opcodes.txt ofzo - één van ini file Ik ben niet zeker welke fouten het waren, maar ik hoop dat het geen probleem is ? EDIT : Even terug switchen van PC, op deze heb ik de bestanden niet staan, ik ga nu terug op mijn goede pc waarop al mijn data staan. EDIT2 : Ik ben op de andere pc Edited June 6, 201015 yr by Prison_Break_MiSa
Beste forumleden,
Ik heb eens geprobeerd om zelf een cleo scriptje voor GTA VC te maken, maar telkens als ik het wil compilen, dan geeft hij de volgende fout aan :
En wanneer ik een bestaande cleo mod voor VC probeer te bewerken geeft hij de volgende fout aan :
Kan iemand mij helpen ?
Ik zou graag een cleo script voor VC willen maken
M.v.g