Jump to content
Geplaatst:
comment_1668347

Hallo allemaal, ik wil graag mijn PC schoonmaken want er zit erg veel stof in... maar hoe kan ik dit het beste doen zonder dat er iets kapot gaat? Ik heb gehoord over blazen etc... kun je niet gewoon de stofzuiger gebruiken (je kunt de kracht waarmee hij zuigt aanpassen).

Het gaat hier vooral om de ventilators op de videokaart, processor, voeding etc ...

Bedankt!

Bewerkt: door SilverShield

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2067237

Wat voor geluid maakt je monitor? Is het een soort krakend/sissend geluid? Dat geeft meestal aan dat de powersupply niet goed werkt.

Als dat het probleem niet is denk ik niet dat het zo makkelijk te fixen is, en zou ik een topic aanmaken om te vragen wat een degelijke monitor voor een degelijke prijs is (y)

Bewerkt: door Sublime

Geplaatst:
comment_2067239

Wat voor geluid maakt je monitor? Is het een soort krakend/sissend geluid?

Yep. :(

Nou ja, we zullen idd kijken of we misschien een nieuwe gaan kopen.

Geplaatst:
comment_2067253

Als dat niet het probleem is zijn er waarschijnlijk capacitors (of hoe je het ook spelt) kapot en is het waarschijnlijk niet de moeite waard.

Ik weet niet of je nu een Full HD scherm hebt en/of games speelt, maar als je PC een beetje degelijk is kan ik je dat zeker aanraden. Full HD zorgt voor meer "schermruimte" voor websites en meer details in games (als je PC hiervoor een beetje geschikt is dan).

Bewerkt: door Sublime

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.