Geplaatst: 7 juni 201014 jaren comment_1668655 hey, kan iemand mij misschien helpen..? bij de missie Payback blijft gta hangen in het laadscherm. ik heb alle instellingen op low gezet maar dat helpt niet dus ik heb geen idee wat te doen.. -- Windows 7 Home Premium (x64)
Geplaatst: 7 juni 201014 jaren comment_1668761 Heb je al geprobeerd om het spel op nieuw te installeren. En heb je het spel wel legaal?
Geplaatst: 7 juni 201014 jaren comment_1668835 dus ik heb geen idee wat te doen.. Ik wel, koop een legale GTA 4 Bewerkt: 7 juni 201014 jaren door grandtheftauto...
Geplaatst: 15 augustus 201014 jaren comment_1706280 hey, kan iemand mij misschien helpen..? bij de missie Payback blijft gta hangen in het laadscherm. ik heb alle instellingen op low gezet maar dat helpt niet dus ik heb geen idee wat te doen.. -- Windows 7 Home Premium (x64) Ik heb precies hetzelfde probleem bij dezelfde missie! En ik heb mijn exemplaar van gta 4 gewoon in de winkel gekocht hoor.
Geplaatst: 18 augustus 201014 jaren comment_1707874 Hallo, ik had dat probleem ook en bij mij hielp het alles op low zetten ook niet. Wat bij mij wel hielp bij alle loadproblemen die ik tegen kwam in eflc was het volgende. begint de cutscene, drukte ik meteen op de windowslifeknop, de home knop op je toetsenbord kan ook, liet de cutscene uit spelen totdat het loaden begon, wachte nog ff 3/5 seconden en drukte dan de windowslifeknop weer in en het loaden stopte en ik kon verder. succes, mvg neal
hey,
kan iemand mij misschien helpen..?
bij de missie Payback blijft gta hangen in het laadscherm.
ik heb alle instellingen op low gezet maar dat helpt niet dus ik heb geen idee wat te doen..
--
Windows 7 Home Premium (x64)