June 7, 201015 yr Heej, ik zat laatst bij stats te kijken, en er stond, "time spend in jail". kan je gevangen worden dan, want als ik gezocht wordt, schieten ze me meteen overhoop ..
June 7, 201015 yr volgens mij. als je een bounty op je kop heb staan minder dan 100 dollar en je hebt geen wapen in je hand en er staat een ''lawmen'' achter kun je gearresteerd worden. en dan word je een nachtje in de plaatselijke cel gezet misschien dat?
June 7, 201015 yr Als je ongewapend blijft stilstaan dan arresteren ze je en breng je een paar nachtjes in de cel door.
June 7, 201015 yr Heb het al meegemaakt , is idd 'Nachten!' de tijd wordt wel versneld , je ziet dan dat het donker wordt , endan weer dag , endan weer donker enz..
June 8, 201015 yr Maar word die bounty dan meteen meegerekend als je vrij komt, of ben je er dan gwn vannaf?
June 8, 201015 yr Maar word die bounty dan meteen meegerekend als je vrij komt, of ben je er dan gwn vannaf? Die komt er normaal niet bij.
June 9, 201015 yr Ik starte het spel met een arrestatie Later wist ik pas dat je ook voor hun moet opppassen (Naja, toen ik vrij liep. Niet meteen in het begin. Het was mijn eerste keer wanted en toen arrestatie) Edited June 9, 201015 yr by android
June 10, 201015 yr Author Het is gelukt, ik moest stilstaan, kdacht al waarom schieten ze, maar tkan dus wel, ty
Heej, ik zat laatst bij stats te kijken, en er stond, "time spend in jail".
kan je gevangen worden dan, want als ik gezocht wordt, schieten ze me meteen overhoop ..