Jump to content

Takeshi's Castle


grandtheftauto...

Poll  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind je van TC?

    • leuk
      10
    • saai
      3
    • stom
      5
    • grappig
      7
    • weird
      1


Recommended Posts

Hey, ik zag nog dat niemand dit onderwerp opende dus deed ik het maar.

Wat vinden jullie van Takeshi's Castle?

Ik vind het maar weird want dan staan teksten van spellen op het engels, dan weer nederlands

dat was ook gister, stond er ballenburg en toen pauze kwam: coming up! toen einde deel 1 :7

Maarja... ik vind het wel leuk als die chinezen op hun bek vallen :puh:

Wat vind jij ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik zag nog dat niemand dit onderwerp opende dus deed ik het maar.

Wat vinden jullie van Takeshi's Castle?

Ik vind het maar weird want dan staan teksten van spellen op het engels, dan weer nederlands

dat was ook gister, stond er ballenburg en toen pauze kwam: coming up! toen einde deel 1 :7

Maarja... ik vind het wel leuk als die chinezen op hun bek vallen :puh:

Wat vind jij ervan?

Volgens mij zijn het Japanners, maar ja.

Ik vind het niet zo, ik kijk er wel eens na en dan kan ik alleen lachen als Ruben weer iets leuks zegt, verder vindt ik de beelde veel te oud.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een programma, geen game. Je noemt het dan wel een spelshow, maar toch, het is op de TV.

Ontopic:

Ik vind het wel grappig, maar het is een echt Japans programma, ik denk niet zo snel dat een omroep in Nederland ermee zou komen. Het is alleen al heel oud, en dat is toch wel wat minder. Het Japanse commentaar is ook altijd leuker dan het Nederlandse, maar helaas gaat het Japans wat te snel. Wat ik ook jammer vind is dat generaal Lee bijna nooit wint met zijn mannen, omdat die soldaten altijd meer mensen hebben. Voor de rest vind ik het leuk, maar wel raar dat het nu opeens elke dag om 20:00 te zien is. Misschien handig om een mooie beginpost te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel grappig, net zoals WipeOut

Kijk, Wipeout is anders, is veel moderner en het zijn allemaal nederlandse of amerikaanse mensen die meedoen. Ik vind de Nederlandse Wipeout leuker dan de Amerikaans. Ik vind dat Castle gebeuren een beetje verouderd, als het nou wat nieuwer was zou ik het wel vaker kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt grappig om te zien, een nadeel is wel dat ze bijna nooit winnen (Zoals eerder genoemd). Maar ook het feit dat de commentators soms zo lang afdwalen van het onderwerp dat het niet meer leuk is. Ik heb liever dat ze leuk commentaar geven over het pleuren van die Japanners dan dat ze het een paar minuut lang hebben over het zuiden van Japan. :{

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Echt grappig om te zien, een nadeel is wel dat ze bijna nooit winnen (Zoals eerder genoemd). Maar ook het feit dat de commentators soms zo lang afdwalen van het onderwerp dat het niet meer leuk is. Ik heb liever dat ze leuk commentaar geven over het pleuren van die Japanners dan dat ze het een paar minuut lang hebben over het zuiden van Japan. :{

Helemaal mee eens, de presentatoren vinden zichzelf veel te grappig en daarmee verzieken ze imho de hele boel een beetje.. Er zitten wel leuke grappen en momenten tussen, maar ze gaan er te lang in door waardoor het gewoon irritant wordt.. Verder is het wel een leuk programma als je niks te doen hebt.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het idioot dat ze TC primetime om 8 uur nu uitzenden, The Simpsons wat er eerst was was 1000 malen beter. Gewoon een manier van Comedy Central om dit programma in onze strot te duwen alleen omdat ze Ruben van de Meer ervoor gestrikt hebben.

Een aflevering ervan kijken is leuk, maar daarna word het meer van hetzelfde. En de grapjes zijn trouwens zeer flauw. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...