Geplaatst: 10 juni 201014 jaren comment_1670389 Jo, zoals de titel en ondertitel al zeggen: Hoe maak je een timer voor één speler? Ik heb het laatst al geprobeerd, maar toen iemand een huis had gekocht was IEDEREEN gespawned. Moet je SetTimerEx gebruiken of wat? Gvm
Geplaatst: 10 juni 201014 jaren comment_1670419 Daarvoor moet je inderdaad SetTimerEx gebruiken. SetTimerEx("NaamVanPublic", 1000, false, "i", playerid); '1000' is het aantal miliseconden. 'false' zorgt ervoor dat de timer niet herhaald wordt. 'i' staat voor een integer (als je een string wil doorvoeren gebruik je 's', voor een float een 'f') 'playerid' geeft de variable playerid door. Nu moet je er wel voor zorgen dat de public zelf, en de forward ook aangepast worden. Het is niet meer public Naam() maar er moet een integer achterkomen, omdat je dat bij het aanmaken van de timer ingesteld hebt. De naam van de integer maakt niets uit, het kan 'playerid' zijn, maar ook 'hoi'. forward NaamVanPublic(playerid); public NaamVanPublic(playerid) { // Hier je code. return 1; } MVG, Wanted Bewerkt: 10 juni 201014 jaren door Wanted
Geplaatst: 10 juni 201014 jaren Auteur comment_1670503 Bedankt Van die SetTimerEx van wiki.sa-mp.com snapte ik geen f*ck... Gvm
Jo,
zoals de titel en ondertitel al zeggen:
Hoe maak je een timer voor één speler?
Ik heb het laatst al geprobeerd, maar toen iemand een huis had gekocht was IEDEREEN gespawned.
Moet je SetTimerEx gebruiken of wat?
Gvm